"תלמידה מצטיינת וילדה למופת": מספרים על שיראל אבוקרט ז"ל

שיראל אבוקרט ז"ל, שנרצחה אמש בפיגוע הירי בחדרה תובא היום למנוחות בנתניה. דודה, משה מספר עליה "לא משנה איפה היא הייתה היא הייתה מסמר הערב, כולם העריכו אותה"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 28/03/22 14:33 כה באדר ב'

"תלמידה מצטיינת וילדה למופת": מספרים על שיראל אבוקרט ז"ל
צילום: .

אחרי הפיגוע הרצחני בחדרה בו נרצחו הלוחם רש"ט יזן פלאח ז"ל בן 19, ורש"ט שיראל אבוקרט, בת 19, תושבת נתניה. משה, דודה של שיראל אבוקרט מספר סיפר עליה בראיון שהעניק ליעל דן בגל"צ. "איפה שהיא הייתה היא הייתה מסמר, היא הייתה מרכז העולם, תלמידה מצטיינת, בת למופת, אחות למופת. החלום שלה הייתה להיות לוחמת במג"ב.

"שיראל קמה לברוח ומעדה וכשהיא מעדה המחבל בא וירה בה בטווח אפס"

"אין אמא יהודייה בארץ שלא מוטרדת ולא דואגת כל הזמן שמגיע הזמן לילדים שלה להתגייס והם מחליטים לעשות שירות קרבי. לצערנו רק אנחנו יכולים לעשות את העבודה, רק אנחנו. לפני חודש זכיתי לראות אותה, המשפחה התארחה אצלנו לארוחת שישי.

"היא הייתה מאושרת, כמה היא הייתה גאה בעצמה שהיא התקבלה למג"ב וסיימה מסלול הכשרה של לוחמת. את הסיכה שהיא קיבלה בטקס המפקד הישיר שלה הביא לה את הסיכה שלו. היא הייתה כל-כך מוערכת. הבנתי מקצינים שהגיעו במהלך הלילה שקבוצת לוחמים ולחומות המתינו לה לאוטובוס שיקח אותן לבסיס ואז שני המחבלים הפתיעו אותם. כמו שראינו בסרטונים שלוחם ולוחמת הספיקו לברוח, וששיראל קמה היא מעדה וכשהיא מעדה המחבל בא וירה בה בטווח אפס, לא רק זה לקח לה גם את הנשק שלה".

"כמה היא הייתה גאה בעצמה שהיא התקבלה למג"ב וסיימה מסלול"

שיראל התגייסה למשמר הגבול לפני כחצי שנה ושירתה בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. השאירה אחריה הורים ואח. הלווייתה תתקיים בשעה 17:30 בבית העלמין הצבאי בנתניה. כזכור, אמש סמוך לשעה 20:30 הגיעו 2 מחבלים ברכב לרחוב הרברט סמואל בחדרה ופתחו באש לעבר עוברי אורח. כתוצאה מהירי נהרגו 2 מעוברי האורח ו 2 נוספים נפצעו באורח קשה וקל.