פרופסור סוזי נבות מונתה לסגנית נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה

הפרופסור למשפטים סוזי נבות, שהייתה בעבר מועמדת לבית המשפט העליון, נבחרה לסגנית נשיא למחקר במכון הישראלי לדמוקרטיה. נבות: "העשייה היומיומית המרשימה של המכון היא נכס למדינת ישראל ותפקידי יהיה לסייע למימוש היעדים שהציב בפניו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/22 08:52 כ באדר א'

פרופסור סוזי נבות מונתה לסגנית נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה
המכון הישראלי לדמוקרטיה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרופסור סוזי נבות נבחרה לכהן כסגנית נשיא למחקר במכון הישראלי לדמוקרטיה. במסגרת התפקיד תהיה אחראית על המרכז למוסדות וערכים דמוקרטיים, המרכז לביטחון לאומי ודמוקרטיה והמרכז ללאום דת ומדינה.

נבות היא פרופסור מן המניין למשפטים, עד לאחרונה לימדה בפקולטה למשפטים במכללה למינהל. בעלת תואר בוגר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, מוסמכת במדיניות ציבורית מהפקולטה למדעי החברה באונ' תל אביב, ובעלת תואר דוקטור למשפטים מן אוניברסיטה העברית בירושלים. פרופ' נבות לימדה בעבר בסורבון בפריז ובמכללה לביטחון לאומי; הייתה חברה בוועדות ציבוריות רבות והייתה מועמדת לבית המשפט העליון. 

יוחנן פלסנר, נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה: "אני מברך על הצטרפותה של פרופ' סוזי נבות למכון כסגנית הנשיא למחקר. פרופ' נבות היא חוקרת בעלת שם עולמי במשפט חוקתי ומנהלי  - אחד מתחומי הליבה המחקריים של המכון הישראלי לדמוקרטיה. אין לי ספק כי פרופ' נבות, אשר תפעל בשיתוף הצוות וחוקרי המכון, תהווה חיזוק משמעותי לעשיית המכון לביצור וחיזוק הדמוקרטיה הישראלית בשעה שבה התרומה הזאת היא כה חיונית ונדרשת".

פרופ' נבות: "אני רואה בשותפות בצוות המוביל של המכון הישראלי לדמוקרטיה, המשך ישיר לעשייה האקדמית והציבורית שלי עד כה. יש חיבור ערכי בין החזון האישי לבין החזון של המכון ואני נרגשת להצטרף לשורותיו. העשייה היומיומית המרשימה של המכון היא נכס למדינת ישראל ותפקידי יהיה לסייע למימוש היעדים שהציב בפניו וכן לקדם ולפתח את המכון לכיוונים חדשים". 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן