גל הירש מגיב לראשונה על מחלת הסרטן: "אחרי הכל המשא כבד. אתגבר גם בחזית הזו"

לאחר שפורסם כי גל הירש חולה במחלה קשה, היום הוא מפרסם פוסט בפייסבוק ומודה לכולם. "אכן, בעת האחרונה אני מתמודד עם סרטן. אני מטופל היטב ובידיים טובות", כתב הירש

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/21 20:56 ה בטבת התשפב

גל הירש מגיב לראשונה על מחלת הסרטן: "אחרי הכל המשא כבד. אתגבר גם בחזית הזו"
גל הירש, צילום: פלאש 90

בני משפחה ומקרובים לתת האלוף במיל' גל הירש חשפו כי הוא חולה במחלה קשה וביקשו להתפלל לרפואתו. הערב הוא מגיב לראשונה למחלה שלו ופרסם פוסט בפייסבוק בו הוא מודה על האהבה והדאגה. הירש שימש כמפקד אוגדת הגליל והיה מועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה. לפני כשלוש שנים הודיע הירש על כניסתו לחיים הפוליטיים, מהלך שלא צלח לבסוף.

"אכן, בעת האחרונה אני מתמודד עם סרטן. אני מטופל היטב ובידיים טובות. אחרי הכל המשא כבד, אנחנו נפש, בשר ודם, אנשים הם שבירים, גם אם חזקים. תודה רבה לכולם, על האהבה, החום והדאגה. אתפלל לרפואה שלמה ואתגבר גם בחזית הזו".

לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בפרשת העלמות מס, כתב הירש: "אני אחרי שנים ארוכות של חקירות ועינוי דין, בידיי ראיות ומסמכים מזמן אמת אשר יפריכו מהיסוד גם את החשד הזה, שהוטח בי שלא בצדק. באותו זמן יתבקש בית המשפט לבחון את האופן החמור בו נהגו בי משטרת ישראל והפרקליטות: כיצד סוכל המינוי שלי למפכ"ל וכיצד נתפרו התיקים, כיצד נוהלה החקירה ומה עשו במאמץ הנואש להפליל אותי בכל דרך אפשרית. גם אתם תוכלו להכיר את הדברים ולהתרשם בעצמכם. אם זה קרה לי-זה יכול לקרות גם לכם".

לסיום כתב הירש כי "זהו מאבק שלא נגמר, כבר שש וחצי שנים והוא עתיד להימשך, הנזקים הכלכליים והבריאותיים עצומים. עצומים. סיכול זה סיכול, במלוא מובן המילה ומובן גם שעם ניהול המשפט אהיה מוגבל בעשייתי הציבורית. אתרום למדינה בדרכים אחרות. התייצבתי לשרת כמפכ״ל, זו התוצאה. ידי נקיות. רציתי שתדעו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן