מחכה לסיום השיפוץ: בנט ביקר לראשונה במעון ראש הממשלה בבלפור

אמנם הוא ומשפחתו מתגוררים בביתם הפרטי ברעננה אבל השבוע ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר לראשונה במעון הרשמי ברחוב בלפור, והנחה את הנוגעים בדבר להזדרז עם סיום השיפוץ

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/12/21 15:33 כז בכסלו התשפב

מחכה לסיום השיפוץ: בנט ביקר לראשונה במעון ראש הממשלה בבלפור
בנט מבקר בבלפור, צילום: ללא

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר השבוע (ב'), במעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור. בנט ביקר במעון, המהווה מבנה לשימור ונכס רשמי של המדינה, לסיור קצר, במטרה לעמוד על התקדמות תהליך הכשרת המעון לשימוש.

על מנת לקדם את התהליך ולהתחיל את השימוש במעון בהתאם לצרכיו, הנחה ראש הממשלה את מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יאיר פינס, להאיץ את ההליכים ככל הניתן. 

בנט שוחח עם גורמי המקצוע הרלוונטיים ועיין בתכניות תכניות השיפוץ, אשר מתמקד בהיבטים בטיחותיים, תשתיתיים וביטחוניים, בהתאם לדרישות גורמי הביטחון, והנחה לקצר את לוחות הזמנים, כך שהשיפוץ, שעתיד להסתיים בסוף שנת 2022, יושלם במהלכה.

כזכור, לפני מספר חודשים עתרו השכנים של בנט ברעננה לבג"ץ בדרישה שבנט יעבור למעון הרשמי בבלפור. השכנים טענו כי הם סובלים מאוד והגישו עתירה לבג"ץ. בעתירה כתבו כי: "מבוקש בזאת להורות על חלופה אשר מידת פגיעתה בעותרים פחותה, ואשר אין בה כדי לבנות חומות מסביב לביתו של ראש הממשלה, אין בה בכדי לחסום ולהפקיע את רחובות השכונה מהתושבים, ואין בה בכדי לפגוע בשגרת חייהם, גם אם חלופה זו כוללת כמקובל וכמצופה את מעבר ראש הממשלה אל המעון הרשמי בירושלים, כנהוג וכמקובל עד היום ובמשך למעלה מ-70 שנות קיום מדינת ישראל".