קיבלתם הקלטה ארוכה? העדכון הקרוב של וואטסאפ ישמח אתכם

יש כאלה שכבר התמכרו למהירות x1.5, והמופרעים המשיכו גם למהירות x2 | הרצה של ההקלטות הקוליות בוואטסאפ הוא חידוש מרענן שחוסך זמן להרבה אנשים. וואטסאפ עובדת על פיתוח שיאפשר הרצה גם בהודעות קוליות מועברות

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/21 15:15 יט בכסלו התשפב

קיבלתם הקלטה ארוכה? העדכון הקרוב של וואטסאפ ישמח אתכם
הקלטה בוואטסאפ, צילום: shutterstock

איך הסתדרנו לפני כן? ההרצה של הודעות קוליות בוואטסאפ היא ללא ספק אחד החידושים המרעננים של האפליקציה הפופולארית להעברת המסרים. האפשרות חוסכת זמן להמון אנשים, ובוואטסאפ שוקדים על שיפור האפשרות והרחבתה גם להודעות קוליות מועברות. עד עתה החידוש עבד רק בהקלטות מקוריות שנשלחו בתוך שיחה, והחידשו יכלול גם הודעות קוליות מועברות.

לכל אחד יש את החבר החופר הזה ששולח פודקאסט ככה סתם באמצע היום, ועכשיו יגיע הסוף לבזבוז הזמן שלהם. עדיין לא ברור מתי יגיע העדכון לכלל משתמשי הוואטסאפ אבל אנחנו כבר מתרגשים.

לאחרונה פורסם כי בוואטסאפ מפתחים אפשרות להסתיר מאנשים ספציפיים את שורת הנראה לאחרונה בפרופיל. עד להחלטה זו הייתה אפשרות של הצגת נראה לאחרונה לכלם, או ביטולה לכולם.

וואטסאפ

וואטסאפ צילום: shutterstock

וואטסאפ נחשבת לאחת האפליקציות הפופולריות בעולם להעברת מסרים, אם לא המובילה שבהן. למרות זאת ישנן בעיות רבות בתפעול ובשימוש באפליקציה המתסכלות את מיליארדי המשתמשים ברחבי העולם. נראה כי לפחות חלקן בדרך להיפתר ולהקל על כולנו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן