הקצין שהיה מצטיין נשיא הואשם באונס ושם קץ לחייו

הצעיר בן ה-25 שלפני שנים ספורות היה מצטיין הנשיא על שירותו בצה"ל נמצא הבוקר בתאו בבית הסוהר כשהוא ללא רוח חיים | לפני קרוב לשנתיים הוגש כתב אישום נגד טרפה בגין עבירת אונס

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/10/21 16:09 יח בחשון התשפב

הקצין שהיה מצטיין נשיא הואשם באונס ושם קץ לחייו
פנטה טרפה, צילום: דובר צה"ל

לפני שנים בודדות זכה לכבוד על שירות יוצא דופן והיום שם קץ לחייו, פנטה טרפה בן ה-25 שהואשם בעבירות אונס חמורות נמצא הבוקר בתאו בכלא רימונים כשהוא ללא רוח חיים. עורך דינו הגיב לפרסום בהלם: "לא היה סימן שהוא עשוי לפגוע בעצמו".

ההתדרדרות החלה לפני כשנתיים אז פורסם כי טרפה מואשם באונס, פרקליטות מחוז תל אביב הגישה נגדו בינואר 2020 כתב אישום לבית המשפט המחוזי שהצביע על טרפה כאשם במעשה מגונה בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה ותקיפה הגורמת חבלה ממשית. על פי כתב האישום החמור טרפה תקף בשלוש הזדמנויות שונות נשים שהלכו בגפן באישון לילה.

עורך הדין של טרפה,  אדי אבינועם אמר אחרי היוודע מותו של הקצין לשעבר: "כל אדם באשר הוא - חייו לא אמורים להסתיים באופן כזה. גם אם ביצע לכאורה טעויות חמורות שעליהן היה צריך לתת את הדין. צריך לזכור שגם לצד המעשים שיחוסו לו, היה כאן צעיר מוכשר שתרם למדינה כקצין צנחנים וכל החיים היו עוד לפניו". ביום שלישי הקרוב היה אמור להיערך דיון בעניינו בבית המשפט, דיון שאליו כבר לא יגיע.



טרפה נולד באתיופיה ועלה לישראל בשנת 2008. בשירותו הצבאי היה לוחם בגדוד 890 בחטיבת הצנחנים ולאחר מכן כמ"כ וקצין.