רצח בבית שמש: אם לתשעה נדקרה בידי בנה

כוחות הצלה הוזעקו לטפל באישה בשנות ה-50 לחייה שנדקרה למוות בעיר, המשטרה עצרה את בנה הצעיר שעל פי החשד, תקף אותה. צוות מד"א סיפר על הזירה: "האישה הייתה מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות קשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/21 12:32 טז בחשון התשפב

רצח בבית שמש: אם לתשעה נדקרה בידי בנה
השוטרים בזירה, צילום: דוברות המשטרה

דוברות המשטרה מעדכנת כי כוחות הוזעקו לבית שמש הבוקר (ו') בעקבות דיווח שהתקבל אודות אישה שנדקרה בביתה. השוטרים שהגיעו לבית מגורים בעיר, עצרו את בנה של האישה, צעיר בן 27 עם רקע פסיכיאטרי, בחשד לרצח, והוא הועבר לחקירה במשטרה. 

השוטרים בזירה

השוטרים בזירה צילום: דוברות המשטרה

צוותי הרפואה העניקו לאישה, בת 52, טיפול רפואי אך נאלצו לקבוע את מותה. חוקרי המשטרה וזיהוי פלילי, החלו בחקירת המקרה תוך איסוף הממצאים בזירה.

סגן מפקד מחוז ירושלים תנ"צ דני לוי הגיע לזירה וקיים הערכת מצב במקום. חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ציון. במהלך סוף השבוע יובא החשוד במעשה הרצח לבימ"ש, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה.

חובש על אופנוע מד"א משה הלל, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אישה בשנות החמישים מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות קשים, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, הפציעות היו קשות מאוד ובתוך ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן