התפשטות הקורונה: מאומתים אותרו מחוץ לביתם בחולון ובמערת המכפלה | תיעוד

המשטרה אתרה במהלך החג בחולון זוג הורים ושני ילדיהם הנוסעים ברכב כשכולם מוגדרים חולים מאומתים: "הייתי חולה אבל יצאתי מהבידוד אתמול" | באדורה שבהר חברון אותר חולה מאומת בדירה שאינו שלו | נתוני התחלואה: 723 חולים במצב קשה ועוד 172 מונשמים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/09/21 11:40 טז בתשרי התשפב

התפשטות הקורונה: מאומתים אותרו מחוץ לביתם בחולון ובמערת המכפלה | תיעוד
אילוסטרציה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שוטרי מרחב איילון איתרו במהלך החג בחולון, במסגרת מחסום בידוק, משפחה שלמה - זוג הורים ושני ילדיהם - נוסעים ברכבם המשפחתי, כשעל פי  רשומות משרד הבריאות הנם חולי קורונה מאומתים המחויבים בבידוד ביתי. "הייתי חולה אבל יצאתי מהבידוד אתמול. אני אין לי אישור, צריך אישור מהרופא?", שאל האב את השוטרת שערכה את הבדיקה השגרתית.

במרחב חברון איתרו אמש השוטרים את תושב הישוב אדורה, כשהוא שוהה בדירה אחרת ומפר את חובת הבידוד המוטלת עליו, לאחר שבביקורת מבודדים, נמצא על פי רשומות משרד הבריאות כי הנו חולה קורונה מאומת המחויב להישאר בביתו.

בבת ים, השוטרים הבחינו כי בכניסה לאחת המסעדות בעיר אין ממונה קורונה בכניסה ואין בידוק לנכנסים, וכן עובדי המקום אינם מקפידים על עטיית מסיכה כנדרש. השוטרים ביקשו מאחראית המשמרת להזדהות לשם רישום דוח בגין הפרת התו הירוק , אולם אז עלה כי היא מפרה בעצמה חובת בידוד בו היא נדרשת לשהות תוך סיכון כלל הסובבים.

במהלך פעילות יזומה בעיר ביתר עילית אותר אמש תושב העיר, כשהוא נוהג ברכב ללא סיבה מוצדקת כשהוא מפר את הבידוד. בבדיקה נמצא על פי רשומות משרד הבריאות, כי הגבר חולה קורונה מאומת המחויב להשאר בביתו. כמו כן, בשעות הבוקר, נתפסה על ידי שוטרים במערת המכפלה אישה נוספת. בבדיקה נמצא כי גם היא חולת קורונה מאומתת המחויבת להישאר בביתה.

מספר החולים הקשים ממשיך לעלות

מנתוני משרד הבריאות שהתפרסמו הבוקר עולה כי מספר המאומתים במהלך היממה האחרונה עומד על 4,800 מתוך 102,696 נבדקים לגילוי הנגיף אתמול, שיעור הבדיקות החיוביות: 4.6%. בבתי החולים מאושפזים 723 חולים במצב קשה לעומת 710 אמש. מספר המונשמים עומד על 172 לעומת 187 בצאת החג. מאז פרוץ המגפה בישראל מתו 7,582 בני אדם, מאז אמש מתו 15 חולים נוספים.

נציין כי 43 חולים קשים חדשים נמצאים מתחת לגיל 60 והם אינם מחוסנים. 2% בלבד מתוך כלל הנדבקים אתמול חוסנו במנה השלישית, מנגד 66% מהנדבקים - לא חוסנו כלל נגד קורונה.

צילום: צילום מסך

https://www.youtube.com/watch?v=LRHT98P0rdk
(הדרך לקבלת התו הירוק מתעודת חיסון או החלמה)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן