ברק בן עמי הורשע ברצח בתו התינוקת וייכנס למאסר עולם

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע על פי הודאתו את ברק בן עמי ברצח בכוונה בנסיבות מחמירות של ביתו התינוקת גוני ז"ל בת ה-10 חודשים ובניסיון רצח של אשתו וביתו הפעוטה בת השלוש

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 12/09/21 10:30 ו בתשרי התשפב

ברק בן עמי הורשע ברצח בתו התינוקת וייכנס למאסר עולם
ברק בן עמי בבית המשפט, צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90

אחד ממקרי הרצח הקשים שנראו שבשנים האחרונות הגיע להרשעה. ברק בן עמי הורשע על סמך הודאתו במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות שיוחסו לו בכתב האישום המקורי. במסגרת הסדר הטיעון, שנחתם על דעתה ובהסכמתה של המתלוננת, נקבע כי הצדדים יעתרו לעונש של מאסר עולם, ולעונש מצטבר נוסף של 20 שנות מאסר. בנוסף, הפרקליטות תבקש מבית המשפט כי יקבע שמדובר ברצח חריג בחומרתו. בנוגע לגובה הפיצויים לא הגיעו הצדדים להסכמה.

כזכור, במהלך חודש מרץ 2020 לאחר ויכוח שהתנהל בין הנאשם לאשתו, החליט הנאשם להמית את אשתו ושתי בנותיו ולשים קץ לחייו. לאור האמור, החל הנאשם להכות את אשתו ולדקור אותה ואת בנותיו באמצעות סכין מטבח. במהלך האירועים הצליחה אשתו לצאת מהדירה ולהזעיק עזרה, תוך שהנאשם מנסה למנוע זאת ממנה וממשיך לדקור אותה בחלקי גופה השונים.



רק לאחר הגעת אנשים נוספים לזירה חדל הנאשם ממעשיו. כתוצאה ממעשי הנאשם נגרם מותה של התינוקת; ואילו לאישה ולפעוטה נגרמו פצעי דקירה רבים והן נותחו ואושפזו. את המדינה מייצגת עו"ד ליאת פלג מפרקליטות מחוז מרכז שמה של הקטינה, שנותרה בחיים, אסור בפרסום.

פרקליטו של בן עמי ביקשו לשלוח אותו להסתכלות פסיכולוגית. האב אמר בגרסתו הראשונה לאירוע: "אני לא יודע להסביר את עצמי, השתגעתי". לקראת המשפט פרסמה לירון, בת הזוג שאותה ניסה לרצוח פוסט מטלטל. בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה לירון: "ב-6 במרץ 2020, בבוקר יום שישי, חג פורים, התינוקות שלי ואני נרצחנו בטבח אכזרי שנעשה על ידי ברק בן-עמי, אביהן של בנותיי ובעלי. רוצח שפל ואכזר ששחט אותנו בסכין אחת-אחת. הרופאים הצליחו להציל ממוות את הבכורה שלי (בת שלוש) ואותי".

לירון הוסיפה: "את התינוקת שלי, גוני, בת העשרה חודשים הם ניסו. אבל הנזק היה כל כך אכזרי בגוף כל כך קטן שאותה לא הצליחו להציל". הרצח של גוני ז"ל לא יכול להישכח ושחיטה של כל בנות המשפחה לא תמוש מהזיכרון. אין סליחה או מחילה על פשעיו האכזריים".


(הרוצח ברק בן עמי).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן