מרגש: ברית מילה לבנם של עמיחי ושירה איש-רן

בני הזוג נפצעו בפיגוע מחוץ לעפרה לפני כשנתיים וחצי ולאחר מספר ימים נפטר התינוק עמיעד-ישראל, שנולד לאחר הפיגוע. היום נערכת ברית לבן שחובקים הזוג: "נרגשים להזמין את כולכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/21 11:14 ח באלול התשפא

מרגש: ברית מילה לבנם של עמיחי ושירה איש-רן
שירה ועמיחי איש-רן, צילום: מתוך היוטיוב של שירה איש-רן, באדיבות המשפחה

מזל טוב גדול לשירה ועמיחי איש-רן לכבוד שמביאים היום (ב') את בנם בבריתו של אברהם אבינו, ויקרא שמו בישראל, אליה רועי. שמחת בני הזוג גדולה מאוד. כזכור, שירה איש-רן, שהייתה בחודש השביעי להריונה הקודם, נפצעה באורח קשה מאוד בפיגוע הירי בצומת עפרה, והרופאים נאלצו ליילד את התינוק. בעלה עמיחי נפצע באורח קל בפיגוע.

בני הזוג פרסמו את ההזמנה לציבור הרחב וכתבו: "לפני שנתיים ושמונה חודשים הרגשנו איך עם ישראל כולו, על כל גווניו, עדותיו ודעותיו מכל הארץ ומחו"ל השתתף איתנו בעת כאבנו ובאובדן העצום של התינוק עמיעד ישראל הי"ד. כעת, ביום שני, ח' אלול, 16/8, בשעה 10:15, אנחנו שמחים ונרגשים להזמין את כולכם לקחת חלק גם בשמחתנו הרבה בבריתו של בננו שנולד עתה במזל טוב.

אשת התקשורת סיוון רהב מאיר ברכה את הזוג והזמינה את הציבור להשתתף בברית. "זה קרה לפני כשלוש שנים. שירה איש-רן נפצעה קשה בפיגוע ירי, ובעלה עמיחי נפצע באורח בינוני. העובר שבבטנה של שירה עבר ניתוח חירום, אבל נפטר כעבור שלושה ימים" כתבה רהב מאיר והוסיפה: "וָאֹמַר לָךְ בְּדָמַיִךְ חֲיִי וָאֹמַר לָךְ בְּדָמַיִךְ חֲיִי".