רצח בראמה: יועץ לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון נורה למוות

מספר 17 ברשימת תקווה חדשה, סאהר איסמעיל, נרצח הבוקר במועצה המקומית הערבית, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע. שר המשפטים ספד: "אדם טוב לב, אוהב אדם ואוהב המדינה, מנהיג ישר ואמיץ, חבר אמיתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/21 09:31 ז באלול התשפא

רצח בראמה: יועץ לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון נורה למוות
אמבולנס מד"א. אילוסטרציה, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

סאהר איסמעיל, בן 50, נורה הבוקר (א') למוות במועצה המקומית ראמה שבבקעת בית הכרם, בין הגליל העליון לגליל התחתון. צוות מד"א שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. איסמעיל היה יועץ לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון ומספר 17 ברשימת תקווה חדשה לכנסת של שר המשפטים גדעון סער

הדיווח על המקרה התקבל בשעה 08:18 במוקד 101 של מד"א במרחב אשר. פרמדיק מד"א מיכאל בביונישב, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שסבל מפציעה חודרת בגופו מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע הירי הקטלני. "כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה. בשלב זה אוספים ממצאים וחוקרים את האירוע. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז צפון", נכתב בהודעת המשטרה.

מלשכת שרת החינוך שאשא ביטון נמסר בתגובה: "שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון קיבלה בתדהמה את הבשורה על רצח יועץ השרה למגזר הערבי סאהר אסמאעיל ונמצאת בקשר שוטף עם משפחתו הקרובה. משפחת משרד החינוך משתתפת באבל הכבד ובצער המשפחה". 

חבר הכנסת לשעבר מטעם הליכוד, איוב קרא, ספד לו ואמר: "הכרתי את חברי אסמאעיל סאהר ומשפחתו שנים בפעילותו בליכוד עד שפרש עם סער. היה בחור מופתי אינטיליגנט חכם, והפשע ממנו והלאה .צר לי שגם אנשים ברמה שלטונית הפכו להיות מטרות של קבוצות פשע שבשנה האחרונה פשע זה הפך להיות מסוכן מחיזבאללה וחמאס והטרור בכלל".

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן