יש ג'וב ברכות: שר העבודה מצא עבודה

הפדרציה היהודית של ניו יורק מינתה את השר לשעבר, איציק שמולי, לכהן כמנכ״ל הסניף הישראלי שלה. שמולי ייכנס באופן רשמי לתפקידו ב-1 באוגוסט ויעבוד ממשרדי הפדרציה בירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/21 08:35 כ באב התשפא

ברכות: שר העבודה מצא עבודה
שמולי נכנס לתפקיד, צילום: באדיבות הפדרציה היהודית של ניו יורק

איציק שמולי, שכיהן עד לא מזמן כשר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים בממשלת ישראל וחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה מונה למנכ״ל הסניף הישראלי של הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) , אחד הארגונים הפילנתרופיים הפעילים המובילים בארץ שעומד מאחורי תרומות של מיליארדי דולרים לחברה בישראל.

בתפקידו החדש, שמולי יוביל צוות עובדים האחראים על קידום ומימוש היעדים האסטרטגיים של הפדרציה בישראל, לרבות דאגה לחלשים ולנזקקים, קידום שותפויות ומיזמים חברתיים בקרב מגזרים מגוונים, קידום פלורליזם יהודי, וחיזוק הגשרים והדיאלוג בין יהדות התפוצות וישראל.

"אני שמח ונרגש על כך שאיציק הסכים לקבל על עצמו את התפקיד המנהיגותי החשוב הזה בפדרציה", מסר אריק גולדשטיין, מנכ"ל הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA). והוסיף: "איציק מביא עמו לתפקיד ניסיון רב ומומחיות רלוונטית יוצאת דופן, ואין לי ספק שהוא יגביר משמעותית את האימפקט של עבודת הפדרציה בארץ. הרקורד וההישגים המרשימים שלו, ביחד עם מחויבותו הבלתי מתפשרת לישראל יהודית ודמוקרטית, שוויונית והוגנת, הופכים אותו למועמד אידיאלי לתפקיד".

"אני גאה ונרגש על כך שהפדרציה בחרה בי להוביל את פעילותה בישראל. הפדרציה תומכת במדינת ישראל משחר הקמתה והביאה לתרומה אדירה לביטחונה, לשגשוגה ולהתפתחותה עד היום, ויש לה מניות יסוד בתקומתה ובהצלחתה". אמר שמולי. "החלטתי להצטרף היא פועל יוצא של הרצון שלי לתרום לחיזוק הקשר הקריטי בין ישראל ויהדות ארה"ב בכלל, ומתוך הכרת הטוב לאנשי הפדרציה בפרט",הוסיף שמולי.

שמולי הוסיף ואמר: "אני רוצה להודות באופן מיוחד למנכ"ל הפדרציה, מר אריק גולדשטיין, וכמובן לנשיאת הפדרציה גב' אמי ברסמן וליו"ר חבר המנהלים מר דיוויד מור ולכל הצוות הנהדר של UJA, שאני נרגש להתחיל לעבוד עמו. אני מבקש להודות גם לקודמי בתפקיד, אורי לוונטר רוברטס, ולכל הצוות הישראלי על פעילות ענפה ומוצלחת בשנים האחרונות".


(שמולי בראיון לכיפה).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן