מהפך בדרך למשרד אלי אבידר מבהיר: התחסנתי - לא מתנגד לחיסונים

חבר הכנסת מישראל ביתנו שהביע פעמים רבות התנגדות לחיסון הקורונה, צפוי להתמנות לשר, אך בעקבות הביקורת שנשמעה כלפי מינויו הוא נאלץ לצאת בהבהרה תמוהה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 23/07/21 12:29 יד באב התשפא

אלי אבידר מבהיר: התחסנתי - לא מתנגד לחיסונים
אבידר. התחסן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי נאום השיימינג למתנגדי החיסונים שעשה אתמול (ה') ראש הממשלה נפתלי בנט, נשמעה ביקורת רבה על כך שלמרות שהוא קורא לכולם להתחסן והביא להחזרת התו הירוק לפעולה שתמנע מלא מחוסנים כניסה למקומות רבים, עדיין בכוונתו למנות את חבר הכנסת אלי אבידר לשר בממשלה, שכידוע התנגד לחיסונים. כעת הבהיר אבידר כי ההיפך הוא הנכון.

מטעמו של חבר הכנסת מישראל ביתנו יצאה הודעה כי כבר בתחילת החודש הוא קיבל את החיסון נגד נגיף קורונה, והסביר: "ההחלטה להתחסן נבעה מסיבות משפחתיות פרטיות, ומתוך אחריותו כאיש ציבור". עוד צויין בהודעה כי אבידר לא מתנגד לחיסונים, ומשפחתו כולה התחסנה ויחד זאת הבהיר כי, "הביע בעבר את דעתו על כך שהוא קשוב ומעריך את חירותו האישית של כל אדם לזכות הבחירה על גופו". 

מסביבתו של חבר הכנסת אבידר נמסר כי הוא הקפיד לאורך כל החודשים האחרונים לבצע באופן שוטף בדיקות PCR בהן נמצא שלילי לנגיף מתוך אחריות אישית וציבורית. לא מן הנמנע כי הופעל לחץ מכיוונו של ראש הממשלה על אבידר לפרסם את ההודעה.


ההצהרה של ראש הממשלה בנט נגד מתנגדי החיסונים

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן