אורית סטרוק ממליצה על מרים פרץ לנשיאות: "פרופסור להרמת הרוח"

חברת הכנסת מהציונות הדתית פרסמה כי החליטה לתמוך במרים פרץ לנשיאות המדינה. "ד"ר לציונות, פרופ' להרמת הרוח, מומחית מס. 1 למסירות נפש. זכות גדולה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/05/21 17:34 ז בסיון התשפא

אורית סטרוק ממליצה על מרים פרץ לנשיאות: "פרופסור להרמת הרוח"
ח"כ סטרוק, צילום: Sraya Diamant/Flash90

ח"כ אורית סטרוק מהציונות הדתית, פרסמה היום (ג') כי במירוץ לנשיאות המדינה, היא החליטה לתמוך במרים פרץ. "על מי אני ממליצה? מרים פרץ, האשה והאגדה. ד"ר לציונות, פרופ' להרמת הרוח, מומחית מס. 1 למסירות נפש. זכות גדולה".

בשבוע שעבר הודיעה מרים פרץ כי היא מצטרפת למירוץ לנשיאות המדינה. הבחירות לנשיאות תתקיימנה ב-2 ביוני 2021. על המעוניינים להתמודד על התפקיד להגיש את חתימותיהם של לפחות עשרה חברי כנסת עד 19 במאי, מחר. מי שכבר הודיעו כי יצטרפו למרוץ הם שמעון שטרית, יהודה גליק, אלהאם חאזן, מיכאל בר זוהר ויוסף אברמוביץ, יהורם גאון, יצחק (בוז'י) הרצוג וכאמור, מרים פרץ. 

פרץ פרסמה היום כי חשבון הפייסבוק שלה עומד תחת מתקפה פלשתינית. "בשעות האחרונות דף הפייסבוק שלי מוצף באלפי הודעות נאצה פרו פלשתינאיות, נוטפות שנאה ואלימות. אין לי ספק שהפעולות האלימות האלו נעשות בידי גורמים קיצוניים שמטרתם ללבות את השנאה - אבל הם לא ירתיעו אותי. אנחנו נמשיך בדרכנו עד שהשקט והשלום ישובו לביתנו.


(מרים פרץ מפגש בשיבא תל השומר)