"האויב רוצה לראות דם"| חכם דוד מנחם פורש מכל ארגוני השלום

מנחם, אשר מוכר כאישיות מקרבת בין יהודים וערבים, פרסם הבוקר בדף הפייסבוק שלו, כי הוא מפסיק את כל החברויות שלו בארגוני השלום השונים "כל הפעולות המפגשים והשיחות הם פעולות קוסמטיות שמכסות על הרוע עד הסבב הבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/21 14:37 א בסיון התשפא

"האויב רוצה לראות דם"| חכם דוד מנחם פורש מכל ארגוני השלום
חכם דוד מנחם, צילום: אופיר דרעי

מי שרוצה שלום - שינצח.

אני מצטער, כאיש שפועל הרבה לשלום, זו המסקנה שהגעתי אליה. האויב רוצה לראות דם והרבה דם. צריך לאפשר לו לראות דם על חשבונו. אני שומע ערבית. שומע היטב את האלימות שהפכה להיות טבעית וכבר לא יכול להסתיר את האמת. אין שם אהבת חיים יש אהבת דם שנשפך.

הבוקר בדף הפייסבוק של "ישראל מדברת בערבית" העלו את תמונתה של נדין עווד' ז"ל בת ה-16 שנהרגה עם אביה ח'ליל ז"ל מטיל ששוגר מעזה. יש שם אלפי לייקים צוחקים של ערביים. תסלחו לי אלו לא אנשים שראויים לחיים או לחמלה שלנו. ואני לא מתכוון לבזבז עליהם אנרגיה טובה וחיובית. שיישמדו ויאבדו ויפה שעה אחת קודם.


 

כרגע אני פורש מכל ארגוני והתארגנויות השלום. לא שאינם חשובים לי חלילה, אלא שלצערי זה לא הזמן שלהם. כל הפעולות המפגשים והשיחות הם פעולות קוסמטיות שמכסות על הרוע עד הסבב הבא. הן מורידות להבה אחת עכשיו ובסבב הבא תפרוצנה שתיים ושלוש ויותר. אני לא רוצה להיות קוסמטיקאי. תביאו ניצחון. תביאו הכנעה של הרע ואחר כך נדבר על שלום אמת. תקראו לי ואתגייס.

כל הדיבורים על הפסקת אש עכשיו רק יחלישו את סיכויי השלום לעתיד. רק אחרי שמחבלי חמאס יאבדו והנשארים המעטים יכרעו ברך ויתחננו, ורק אחרי שימרדו תושבי עזה במנהיגיהם אפשר שייעשה התיקון.

אני מבקש להיות פרקטי. מי שיחייך לי אכפול לו חיוך. מי שיושיט אצבע מאיימת אכרות את כל זרועו. וזרוע רמה תישבר. אמשיך להתפלל על השלום שכשיבוא בעיתו אחרי הכנעת הרע יהיה שלום מושלם.

שלום שלום וחודש מבורך