גדעון סער: מתנגד לרוטציית בנט נתניהו "הצבענו בעד שינוי"

יו"ר תקווה חדשה הצהיר על התנגדותו לממשלה משותפת לבנט ונתניהו, על אף ההצעה כי בנט יהיה הראשון ברוטציה. "גם תזוזה של נתניהו לשנה לתפקיד ראש הממשלה החליפי, אינה מה שמצביעי "תקווה חדשה" הצביעו עבורו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/21 15:09 כא באייר התשפא

גדעון סער: מתנגד לרוטציית בנט נתניהו "הצבענו בעד שינוי"
גדעון סער, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

יממה לפני סיום המנדט של ראש הממשלה נתניהו, המגעים האחרונים בשיאם והתמיכה והגינויים אליהם לא מאחרים לבוא. יו"ר תקווה חדשה, ח"כ גדעון סער, הצהיר היום (ב') לפני שעה קלה על התנגדותו לממשלה משותפת לבנט ונתניהו, על אף ההצעה כי בנט יהיה הראשון ברוטציה. "גם תזוזה של נתניהו לשנה לתפקיד ראש הממשלה החליפי, אינה מה שמצביעי "תקווה חדשה" הצביעו עבורו", מבהיר סער.

"רבים טועים לחשוב שהתנגדותנו להצטרפות לממשלה בראשות נתניהו יסודה בטעמים אישיים, עניינים מהעבר, רגשות, "חרמות", שיקולי אגו וכדומה. אין לכך כל יסוד", אומר סער. "ביסוד עמדתנו - ראייתנו את טובת המדינה בהווה ובעתיד".

יו"ר תקווה חדשה מדגיש את מטרת מפלגתו מצביעיה: "שמעתי את נתניהו, לפני שעה קלה, מדבר על 65 מנדטים. כלומר הוא מונה את מצביעי "תקווה חדשה" בין תומכיו. אבל מצביעי "תקווה חדשה" הצביעו עבורנו על יסוד קו הפוך מכך- המחויב לשינוי ולא להמשך שלטון נתניהו". 

לסיכום סער מדגיש: "גם תזוזה של נתניהו לשנה לתפקיד ראש הממשלה החליפי והמשך הקדנציה כראש הממשלה, אינה מה שמצביעי "תקווה חדשה" הצביעו עבורו. מצביעי "תקווה חדשה" הצביעו בעד שינוי. ולכן, אנו - נציגיהם בכנסת - נמשיך לפעול כמיטב יכולתנו כדי למצות את הסיכוי לשינוי, למען ישראל ואזרחיה".