צפו: כבאים הותקפו באבנים בזמן שכיבו שריפה בביתר עילית

לוחמי האש שהחלו בפעולות כיבוי בשריפה שפרתה בביתר עילית, מספרים כי נזרקו לעברם אבנים וכי נצעקו לעברם קריאות נאצה. לאחר מכן מספר ילדים אף חסמו את הכבאית. "אי אפשר לעבור על זה לסדר היום" | צפו בתיעוד המקומם

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 12/04/21 19:58 ל בניסן התשפא

צפו: כבאים הותקפו באבנים בזמן שכיבו שריפה בביתר עילית
ביתר עילית, צילום: Yaakov Lederman/FLASH90

לוחמי אש הותקפו באבנים תוך כדי כיבוי שריפה בביתר עילית. הערב (ב') בסמוך לשעה 17:00 הוזנקו לוחמי אש מתחנת ביתר עילית אל שריפת קוצים בסמוך לרחוב רבי עקיבא בעיר. לוחמי האש שהחלו בפעולות כיבוי סיפרו כי נזרקו לעברם אבנים וכי נצעקו לעברם קריאות נאצה. לאחר מכן מספר ילדים אף חסמו את הכבאית, לה נגרם נזק קל.

בכבאות והצלה לישראל מחוז יו"ש, מסרו לחדשות כיפה כי אירוע זריקת האבנים, אינו שכיח. "מדובר במקרה חריג שזוקרים עלינו אבנים שאנחנו נמצאים שם למען תושבי העיר. פועלים בנחישות ומגיעים לכל מקרה וילדים זורקים עלינו אבנים. זה לא אחד שניים וזה לא חצץ כהתרסה. פשוט זורקים אבנים. לוחמי האש נמצאים בתוך הכבאית, חוסמים להם את הדרך, קרואים להם 'נאצים' ו'ציויינים', אי אפשר לעבור על זה לסדר היום!". 

סגן טפסר תמיר ארז מפקד תחנה אזורית יהודה אמר לאחר האירוע החמור: "מטרתנו היא הצלת חיים נפש ורכוש. לוחמי האש הנמצאים בביתר עלית מוכנים לתת כל מענה הנדרש לטובת התושבים. אני מוקיע את התנהגות הילדים, לא יתכן כי לוחמי אש הפועלים בעיר יחששו בהגיעם לתת מענה מציל חיים!"
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן