יו"ר ארגון רבני צהר: "לא נשלח רבנים שאינם מחוסנים לערוך חופות"

עם חזרתם של אולמות האירועים והחתונות, מבהיר הרב דוד סתיו, בפנייה לרבנים המחתנים ומדריכות הכלה, כי רק מי שמחוסן או החלים מקורונה יוכל לקחת חלק בפעילות: "חלילה שהרצון להביא את בשורת המשפחה וקדושתה יהיו כרוכים בהפצת מחלות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/21 11:09 כא באדר התשפא

יו"ר ארגון רבני צהר: "לא נשלח רבנים שאינם מחוסנים לערוך חופות"
חופה בגוש עציון, צילום: Gershon Elinson/Flash90

לקראת החזרה הצפויה של החתונות בשבוע הבא עם פתיחתם של אולמות האירועים, מבהיר יו"ר ארגון רבני צהר, הרב דוד סתיו, בפנייה לרבני הארגון העוסקים בחיתון זוגות ולמדריכות הכלה הפועלות בחסות הארגון, כי לא יישלחו רבנים שאינם מחוסנים או החלימו מקורונה לעריכת חופות, או מדריכות כלה שאינן מחוסנות או מחלימות מקורונה למפגש עם כלות וזוגות.

"בימים הקרובים יערכו חופות רבות", אמר הרב סתיו, "יש להקפיד על כלל ההנחיות של משרד הבריאות במהלך החתונות ולשמור על כללי הרחוק. חלילה לנו שרצוננו העז להביא את בשורת המשפחה וקדושתה יהיו כרוכים בהפצת מחלות".

במכתב שיועד לרבנים, מדריכות כלות, מדריכי חתנים, מדריכי בר המצווה ולפעילים, כתב הרב סתיו: "דרכנו בקודש להרבות כבוד שמים ולקדש שם השם במעשינו, כפי שאתם עושים לכל אורך הדרך. על רקע החשש מהדבקות בנגיף הקורונה עלינו לעשות הכל כדי להיות נושאי דגל,

"בזהירות ובהקפדה בנושאי הבריאות, ולכן, אנו מבקשים כי רב, מדריכה ומדריך או כל פעיל אחר מטעמנו, שלא עבר חיסון מכל סיבה שהיא, לא יקיים מפגש פנים אל פנים במסגרת פעילות צהר אלא בזום. זאת בכדי לשמור הן על בריאותם של המשפחות והזוגות והן על בריאותם של פעילי צהר, בכל מקום שהם".


(הרב סתיו באולפן כיפה. ארכיון)

 

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן