סקר מנדטים: ימינה עוברת את תקווה חדשה | הימין עם 62 מנדטים

תוצאות מפתיעות לסקר מנדטים חדש. נפתלי בנט עם 13 מנדטים עובר לראשונה את גדעון סער שמקבל 11 בלבד. ישראל ביתנו מתחזקת ל-9 מנדטים, כחול לבן עולה ל-6 מנדטים ומרצ שוב מתחת לאחוז החסימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/21 16:51 כ באדר התשפא

סקר מנדטים: ימינה עוברת את תקווה חדשה | הימין עם 62 מנדטים
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גוש הימין עם 62 מנדטים. חלוקת מנדטים מפתיעה בסקר מנדטים חדש המתפרסם היום (ה') על ידי דיירקט פולס. ימינה עוברת לראשונה את תקווה חדשה, ישראל ביתנו וכחול לבן מתחזקות, הרשימה המשותפת ממשיכה לרדת, והימין כולל ימינה, יכול להרכיב ממשלה עם 62 מנדטים.

למי מצביע המגזר? סקר חדש מגלה

סקר המנדטים מלמד כי לו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד היתה מקבלת 29 מנדטים, מספר מאכזב מבחינת ראש הממשלה בנימין נתניהו. יש עתיד שומרת על ממוצע המנדטים שלה ומקבלת 18. לראשונה מאז פרש והקים את תקווה חדשה, גדעון סער מקבל 11 מנדטים בלבד, וימינה בראשות נפתלי בנט עוברת אותו ומקבלת 13 מושבים.

ישראל ביתנו מפתיעה ועולה ל-9 מנדטים. הרשימה המשותפת ממשיכה במגמה ויורדת ל-8 מנדטים. ש"ס שומרת על כוחה עם 8 מנדטים ויהדות התורה מתאוששת ועולה חזרה ל-7 מנדטים. העבודה עם 6 מנדטים. 

לאחר מספר סקרים בהם התנדנדה מפלגת כחול לבן, בסקר הנוכחי, לו הבחירות היו נערכות היום, בני גנץ היה מקבל 6 מנדטים ומשאיר מתחתיו את אחוז החסימה. מפלגת הציונות הדתית עם 5 מושבים בכנסת ה-24. 

סקר מנדטים - דיירקט פולס:
הליכוד - 29
יש עתיד - 18
ימינה - 13
תקווה חדשה -11
ישראל ביתנו - 9
ש"ס - 8
הרשימה המשותפת - 8
יהדות התורה - 7
העבודה - 6 
כחול לבן - 6
הציונות הדתית - 5

מתחת לאחוז החסימה:
רעמ- 2.9%
מרצ- 2.1%
הכלכלית החדשה (ירון זליכה)- 1.9%

מתלבטים: 5.4%


(גדעון סער באולפן כיפה)

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן