סיכום 2020 בכבישים: מספר ההרוגים בכבישים הנמוך מזה 15 שנה

השנה האחרונה הייתה קשה ביותר בשל נגיף הקורונה, עם פגיעה חמורה בבריאות ובתעסוקה. הקורונה הביאה גם סגרים שמנעו תנועה בכבישים, ואיתם הירידה בכמות תאונות הדרכים הקטלניות ב-12 אחוזים

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 30/12/20 19:37 טו בטבת התשפא

סיכום 2020 בכבישים: מספר ההרוגים בכבישים הנמוך מזה 15 שנה
צילום: shutterstock

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עדכנה היום (ד') את נתוני תאונות הדרכים מהשנה האחרונה שמגיעה לסיומה מחר. לפי הנתונים שנת 2020 הייתה השנה עם כמות תאונות הדרכים הקטלניות הנמוכה מזה 15 שנים, וכך גם כמות ההורגים בכבישים.

סיכום 2020 בויקיפדיה: אלו ערכים היו הכי פופולריים השנה

מנתוני הרשות נרשם כי בשנה החולפת נהרגו 302 בני אדם, זאת בהשוואה לשנת 2019 אז נהרגו 355 בני אדם בכבישים, מדובר בירידה של 15%. עיקר הירידה נרשמה בכבישים הבינעירוניים, וכך גם כמות הכוללת שהתאונות הקטלניות, עם ירידה של 12%. אמנם התאונות בתוך היישובים נותרו דומות לשנים הקודמות ללא שינויים של ממש.

הפער השנה נובע כמובן גם בגלל משבר הקורונה. בשנה האחרונה קרוב למיליון מובטלים, ובתי עסק רבים שנאלצו לסגור, בהם ענפי התיירות והתרבות. בנוסף ישראל נמצאת בסגר השלישי שלה בשנה האחרונה, כל אלו הביאו לירידה משמעותית בכמות הנוסעים בכבישים, ואיתם באופן טבעי גם תאונות הדרכים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן