נתניהו שוחח עם פולארד: "מחכים לך" | צפו בשיחה המרגשת

ראש הממשלה נתניהו שוחח עם המרגל הישראלי, ג'ונתן פולארד, אחרי הסרת ההגבלות שהוטלו עליו מיום צאתו מהכלא, והזמין אותו ואת אשתו לישראל: "תקבלו מאתנו את החיבוק האמיתי של עם ישראל"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 24/11/20 19:36 ח בכסלו התשפא

נתניהו שוחח עם פולארד: "מחכים לך" | צפו בשיחה המרגשת
ג'ונתן פולארד אחרי הסרת האזיק האלקטרוני, צילום: ללא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח אמש (ב') עם המרגל הישראלי לשעבר, ג'ונתן פולארד, שציין השבוע חמש שנים לשחרורו מן הכלא, ואת העובדה שהמגבלות על חייו לא הוארכו, מה שמאפשר לו לעלות כעת לישראל.

פולארד הסיר את האזיק האלקטרוני: "בדרך הביתה"

נתניהו אמר לפולארד כי "אנו מחכים לך. אתה צריך להרגיש באמת בבית. אתה צריך שיהיו לך כעת חיים נוחים, ששניכם תוכלו לעסוק בתחומי העניין שלכם, ואנו יכולים לטפל באסתר בטיפול הרפואי הטוב בעולם".

בהמשך שוחח ראש הממשלה גם עם רעייתו של פולארד, אסתר, ואמר לה: "אנחנו מחכים לכם, גם בעידן הקורונה, בזרועות פתוחות. אתם תקבלו מאתנו את החיבוק האמיתי של עם ישראל. אני רוצה לברך אתכם שנגמר הסיוט הזה ותוכלו לחזור הביתה לישראל".

פולארד שלח מסר: מחכים לעלות לישראל

כזכור, פולארד הסיר השבוע את האזיק האלקטרוני שהיה מחובר אליו בחמש השנים האחרונות, מאז השתחרר מהכלא האמריקאי, בו היה כלוא שלושים שנה בעוון ריגול לטובת ישראל. 

בשעה טובה: הוסרו המגבלות על יונתן פולארד

פולארד ואשתו אסתר פרסמו את תמונתם אחרי הסרת האזיק האלקטרוני, והעבירו מסר לתומכיהם ובו ביקשו להודות על התמיכה והעזרה שקיבלו. בנוסף הסביר פולארד כי הם מעוניינים לעלות לישראל, אך יעשו זאת כשמצבם הרפואי יאפשר.

"לפני 30 שנה, אשתי האהובה אסתר מצאה בפעם הראשונה את דרכה אלי, בכלא מריון, הכלא השמור ביותר בארה"ב, בו הייתי כלוא בצינוק 3 קומות מתחת לאדמה מאחורי 13 מנעולים ומפתחות". כתב ג'ונתן פולארד. "כנגד כל הסיכויים, אסתר הגיע אלי, חתכה את אזיקים מעל ליבי והחזירה את נשמתי לחיים. זו הייתה העת בה המאבק לחירותי החל לראשונה".

ג

ג'ונתן ואסתר פולארד עם האזיק החתוךצילום: ללא

"היום, אסתר חתכה את האזיק האלקטרוני מזרועי (באישור הרשויות), ובכך החזירה לי את חירותי הכמעט מוחלטת.
כצעד האחרון לחירות נותרה חזרתנו הביתה, לארץ ולעם שאנו אוהבים. בעז"ה בקרוב מאוד!

"אסתר ואני נרגשים מעומק ליבנו להודות לכל האנשים הנפלאים בישראל ובארה"ב שנלחמו למעננו לאורך השנים הארוכות בדרך כל החופש. אנו מבקשים להודות מקרב הלב על המכתבים ששלחתם ואתם שולחים לנו ובפרט על תפילותיכם לאורך כל השנים.
  
"לסיום, ובשל מצב הרפואי המורכב של אסתר, אנו מודים לחברינו ומשפחתנו על הבנת הצורך שלנו לעבור את תקופת השהות הנצרכת בארה"ב ככל שתידרש באופן שקט ורגוע ולעלות לארץ באופן שיבטיח את המשך טיפולה של אסתר באופן היעיל ביותר ותוך שמירה על פרופיל נמוך באופן שיאפשר לי להתמקד בטיפול באשתי האהובה ובבניית חיינו מחדש אחרי כל השנים שבהם לא זכינו לכך".