יאיר לפיד: בשבוע הבא נעלה את החוק לפיזור הכנסת

יו"ר "יש עתיד" הכריז על המהלך בפתח ישיבת הסיעה ואמר כי "הגיע הזמן לבחירות". עוד הוסיף לפיד כי בניגוד לפעמים הקודמות הם לא ימשכו את החוק ברגע האחרון, והבהיר כי "לא ננהל על זה משא ומתן"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 23/11/20 14:57 ז בכסלו התשפא

יאיר לפיד: בשבוע הבא נעלה את החוק לפיזור הכנסת
יאיר לפיד, צילום: אלעד גוטמן

יו"ר "יש עתיד-תל"ם", יאיר לפיד, הודיע היום (ב') כי ביום רביעי הבא הם יעלו את החוק לפיזור הכנסת להצבעה, והבטיח כי "לא נמשוך אותו ברגע האחרון. לא ננהל על זה משא ומתן, החוק יעלה להצבעה. הגיע הזמן לבחירות".

"מהממשלה הזו לא ייצא כלום", אמר יו"ר האופוזיציה, והוסיף כי "מדובר באוסף פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם. בג'ובים שלהם. במריבות העלובות שלהם. הם לא עובדים בשביל אזרחי ישראל. רק בשביל עצמם. הכיסא לפני הכל".
 
לפיד המשיך לתקוף את הממשלה  וראשיה וטען: "בשיאו של משבר בריאותי וכלכלי, יש לנו ממשלה בהפרעה. מושחתת, מקולקלת, לא מצליחה לטפל בכלום. כל היום מריבות, השמצות, ג'ובים למקורבים. פוליטיקה מהסוג הכי מביש. את זה באנו לשנות. אנחנו צריכים ממשלה אחרת. 18 שרים. אנשים ישרים וטובים שבאו לעבוד. אנחנו צריכים ממשלה שהציבור יאמין לה. שאפשר לסמוך עליה שתחזיר את אמון הציבור בהנהגה ותוציא אותנו מהבוץ".  
 
יו"ר יש עתיד פנה לחברי הכנסת ואמר: "זה רגע המבחן שלכם: 2 לדצמבר, יום רביעי הבא. אם מדינת ישראל חשובה לכם, נשים סוף לממשלה הגרועה בתולדות המדינה. נשים סוף לכהונתו של נתניהו".