ישיבות בני עקיבא: לא נחזור ללימודים בשבוע הבא

רשת מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא הודיעה כי משהה את פתיחת המוסדות מחדש, ותבחן את כל ההשלכות של חזרת התלמידים מבחינה חינוכית ובריאותית. רשת החינוך נעם-צביה מסרה גם היא כי מוסדותיה לא יפתחו את שעריהם בראשון הקרוב

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 15/10/20 19:34 כז בתשרי התשפא

ישיבות בני עקיבא: לא נחזור ללימודים בשבוע הבא
אולפנה. למצולמות אין קשר לכתבה, צילום: פלאש 90

רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא הודיעה הערב (ה'), על רקע הדיווחים על החזרת הישיבות התיכוניות והאולפנות כבר בשבוע הבא, כי למרות שחלק ממוסדותיה רשאים לחזור ללמוד ביום ראשון על פי המתווה שהוכן על ידי המנהל לחינוך התיישבותי, שאושר על ידי משרד הבריאות למוסדות שיש להם פנימיה והתלמידים לא חוזרים לבתיהם מדי יום, היא הודיעה כי בשלב זה היא משהה את פתיחת המוסדות מחדש ותבחן את כל ההשלכות של חזרת התלמידים מבחינה חינוכית ובריאותית.

הנהלת הרשת מציינת כי המתווה שהוכן על ידי משרד החינוך, הושג לאחר עבודה מאומצת ואחראית של ראשי המנהל לחינוך התיישבותי , אנשי חינוך ואנשי רפואה  שדאגו לבריאות התלמידים גם ברמה הפיזית ולא פחות,  ברמה הנפשית .

רשת החינוך "נעם-צביה" מסרה גם היא לכלל ההורים ברשת, כי הישיבות התיכוניות והאולפנות לא יפתחו את שעריהן ביום ראשון הקרוב.  בהודעה להורים נאמר כי ברשת החינוך נעם-צביה שומרים על הבריאות ולא לוקחים סיכונים, גם לא בספק ספיקא של פיקוח נפש. "בריאותם ושלומם הפיזי של התלמידים הינה במעלה ראשונה ואנו לא נעגל פינות בכל הקשור לכך. ראשי הרשת וראשי המוסדות יושבים, חושבים, בוחנים את כל הצדדים החינוכיים מתוך רצון עז של תלמידינו ללמוד ומורינו ללמד קודם כל תורה, כמובן, מול כל הקשיים. הלימודים ימשכו כסדרם באמצעי ההוראה הדיגיטליים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן