אחרי שחלתה בקורונה, טענה כי גילה גמליאל שיקרה למשרד הבריאות

השרה לאיכות הסביבה טענה כי נדבקה מהנהג שלה, לאחר שנשללה האפשרות הזאת גמליאל סיפרה שביקרה עם משפחתה בבית כנסת בטבריה ביום כיפור בניגוד להנחיות, ונבדקת האפשרות שנדבקו שם

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/20 08:07 יז בתשרי התשפא

אחרי שחלתה בקורונה, טענה כי גילה גמליאל שיקרה למשרד הבריאות
גמליאל בכנס, צילום: לע"מ. טל ברוך

השרה לאיכות הסביבה גילה גמליאל (ליכוד) ניסתה להטעות את משרד הבריאות במהלך החקירה האפידמיולוגית, כאשר טענה שמקור הדבקתה בנגיף הקורונה הוא הנהג שלה. רק אחרי שאפשרות זו נשללה הודתה השרה כי היא ובני משפחתה ביקרו בבית הכנסת בטבריה, כאשר התארחו בבית הוריו של בעלה במהלך יום הכיפורים, וכעת נבדקת האפשרות שהמתפללים לא עמדו בתקנות, כך דווח בעיתון הארץ. 

ניסיון ההטעיה של השרה התגלה כאשר טענה שנדבקה מנהג השרד שלה, אולם מתברר כי בני משפחתה הגרעינית, שנדבקו יחד איתה, לא באו כלל במגע עם הנהג - ולכן ההדבקה לא יכולה היתה להיות ממנו. יתר על כן, משרד הבריאות התקשה לאתר את השרה לצורך חקירת המגעים ובידוד הבאים איתה במגע במהלך כשמונה שעות.  מכיוון שמשרד הבריאות לא הצליח ליצור איתה קשר, נעשתה פנייה לגורמים פוליטים בליכוד ובממשלה שיסייעו באיתור גמליאל. 

בלשכתה של גמליאל דחו את הדיווח: "עוד ניסיון לפגוע באנשי הליכוד באמצעות שקרים ובדיות פתטיים. השרה משתפת פעולה באופן מלא עם החקירה האפידמיולוגית ומסייעת למשרד הבריאות בכל מה שנדרש".