משאיות ארבעת המינים בירושלים | המלחמה בקורונה

לקראת חג הסוכות, ביוזמת ראש העיר ירושלים, עשרות משאיות יפרסו ברחבי השכונות ויקלו על התושבים לרכוש סט של ארבעת המינים בצורה בטיחותית ומצילת חיים. "אני קורא לסוחרים להעביר את נקודות המכירה למשאיות ניידות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/20 12:09 יא בתשרי התשפא

משאיות ארבעת המינים בירושלים | המלחמה בקורונה
שוק ארבעת המינים, ארכיון, צילום: Miriam Alster/FLASH90

לקראת חג הסוכות ובעקבות סגר הגל השני, עשרות משאיות יפרסו ברחבי השכונות בירושלים ויקלו על התושבים לרכוש סט של ארבעת המינים בצורה בטיחותית ומצילת חיים. הבוקר (ג'), הודיע ראש העיר ירושלים, משה ליאון, כי כל סוחר המעוניין למכור את ארבעת המינים בשכונות באמצעות משאית בלבד ,יקבל תמיכה מלאה של העירייה, פיקוח צמוד ותיאום מול המשטרה. 

ראש העיר, שגם יזם את המהלך, הנחה את המנהלים הקהילתיים לרכז את בקשות הסוחרים למכור ארבעה מינים באמצעות משאיות ניידות שיעברו בין השכונות והרחובות, ולסייע להם בהנפקת האישורים ובליווי של אגף הפיקוח של העירייה. בעירייה מדגישים: המכירה תתאפשר רק בתאום עם הפיקוח העירוני. היוזמה נולדה על מנת לאפשר פריסת המשאיות רחבה ככל הניתן ולצמצם באופן משמעותי את ההתקהלויות בחנויות ארבעת המינים. 

"האופציה היחידה לצמצם התקהלויות מסכנות חיים היא באמצעות ביזור רחב של נקודות המכירה", אמר ראש העיר, "אני קורא לסוחרים להעביר את נקודות המכירה למשאיות ניידות שייתנו את השירות בכל רחוב באופן פרטני ולקהל הירושלמי לקנות ארבעה מינים רק במקומות בטוחים, ומנצל את ההזדמנות לאחל לכל תושבי ירושלים: חג שמח".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן