נתניהו עזב את דיון קבינט הקורונה וחזר לאחר מספר דקות: "אחר כך תגלו למה"

קבינט הקורונה התכנס היום לאשר מתווה אחיד להפעלת חללים סגורים לפי גודלם. במהלך הישיבה נתניהו נטש את הדיון ולאחר מספר דקות חזר, "צורך לאומי". מאוחר יותר, על רקע ההגבלות על בתי הכנסת, יצא דרעי מן הדיון

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/20 16:35 כג באב התשפ

נתניהו עזב את דיון קבינט הקורונה וחזר לאחר מספר דקות: "אחר כך תגלו למה"
נתניהו ודרעי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

קבינט הקורונה מכונס היום (ה') מזה מספר שעות לצורך דיון בהפעלת שדות תעופה וטיסות ובטיפול בערים האדומות והכתומות המוגדרות כמוקדי תחלואה גבוהים. בנוסף, השרים דנים בקביעת מתווה אחיד לפעילות במרחבים סגורים ופתוחים, בהם מסעדות ואולמות אירועים.

במהלך הישיבה עזב ראש הממשלה בנימין נתניהו את הדיון ואמר לשרים: "אחר כך תגלו למה עזבתי". את הדיון ניהל במקומו שר הבריאות יולי אדלשטיין, אך כעבור מספר דקות חזר נתניהו לדיון. על רקע עזיבתו את הדיון צפוי נתניהו לקיים מסיבת עיתונאים ולמסור הצהרה מדינית חשובה בשעה 19:00.

קבינט הקורונה צפוי לאשר מתווה אחיד להפעלת חללים סגורים, מכל סוג, ובהם בתי הכנסת והמסעדות. על פי הידוע, בחללים של פחות מ-80 מטרים רבועים תותר כניסת עשרה אנשים בלבד ו-30 נוספים בחוץ. בחללים של 80 מטרים ויותר - תותר שהייה של 20 אנשים בפנים ובחוץ יישאר המצב ללא שינוי, 30 אנשים.

קבינט הקורונה צפוי לאשר היום גם תקנות להפעלת נמלי תעופה וטיסות. לפי התקנות, לא תותר כניסתו לטרמינל של נוסע עם חום גוף של 38 מעלות ומעלה, וכל נוסע יחויב להציג יחד עם כרטיס הטיסה גם אישור כי הגיש למשרד הבריאות הצהרת בריאות. השוהים בטרמינל יחויבו לעטות מסכות ולהקפיד על שמירת מרחק של שני מטרים בין אדם לאדם.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן