כחול לבן לא תשתתף בהצבעה על החוק של יש עתיד נגד נתניהו

ביום רביעי תעלה להצבעה הצעת החוק של מפלגת יש עתיד, האוסרת על אדם עם כתבי אישום פליליים להרכיב ממשלה בישראל. בכחול לבן החליטו שלא לתמוך בהצעת החוק: "מדובר בניסיון לערער את יציבותה של המערכת הפוליטית כולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/20 13:59 כא באב התשפ

כחול לבן לא תשתתף בהצבעה על החוק של יש עתיד נגד נתניהו
צילום: Gili Yaari / Flash90

מפלגת כחול לבן הודיעה היום (ג') כי לא תתמוך בהצעת החוק של מפלגת יש עתיד, האוסרת על אדם עם כתבי אישום פליליים להרכיב ממשלה בישראל. "עמדתנו העקרונית בנושא לא השתנתה ולא תשתנה, אך בעת הזו, מדובר אך ורק בניסיון לערער את יציבותה של המערכת הפוליטית כולה".

בכחול לבן אמרו כי מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של אחד המשברים החמורים בתולדות המדינה, ובמפלגתם יעשו הכל כדי למנוע בחירות שיביאו אסון כלכלי על המשק ויקרעו לגזרים את החברה הישראלית.

בהודעת כחול לבן, נכתב: "כחול לבן מפצירה בכל סיעות הבית, ובראשן הליכוד, להתעשת ולפעול יחד לטובת אזרחי המדינה, שלא רוצים ולא צריכים עוד טלטלה פוליטית על חשבונם. הגיעה העת לאשר תקציב ארוך טווח, שייתן לציבור ודאות כלכלית שהוא עבורו כאוויר לנשימה. כל מי שינהג אחרת, ההיסטוריה תשפוט אותו כמי שפעל למען עצמו ונגד הציבור הישראל". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן