רפי פרץ נדבק בקורונה: "מרגיש טוב"

השר לענייני ירושלים ומורשת הודיע כי בדיקת הקורונה אותה ערך ביום שישי יצאה חיובית. הרב פרץ: "לצערי כי יצאתי חיובי לבדיקת קורונה, מרגיש כרגע טוב ומאחל רפואה שלמה לכל חולי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/20 21:29 יא באב התשפ

רפי פרץ נדבק בקורונה: "מרגיש טוב"
הרב רפי פרץ , צילום: כיפה

לאחר שנכנס בפעם השנייה לבידוד, בדיקתו של הרב רפי פרץ לנגיף הקורונה חזרה עם תשובה חיובית. ביום רביעי אבי כהן, מנכ"ל המשרד לירושלים ומורשת התגלה כחיובי לקורונה. בעקבות הגילוי נשלחו רבים מעובדי המשרד לבידוד וביניהם השר רפי פרץ ששהה ליד מנכ"ל משרדו. הרב פרץ נבדק בעצמו ביום שישי האחרון לוודא האם נדבק גם הוא, והערב (מוצ"ש) חזרה התשובה והיא חיובית.

הרב פרץ הודיע על כך בחשבון הטוויטר שלו שם כתב: "עם צאת השבת התברר לצערי כי יצאתי חיובי לבדיקת קורונה שעשיתי ביום שישי. ‏מרגיש כרגע טוב ומאחל רפואה שלמה לכל חולי ישראל. ‏שבוע טוב". 

בעקבות ההודעה מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, הודיע כי יכנס לבידוד. במהלך השבוע התקיימה פגישה בינו לבין השר רפי פרץ. לאחר היוועצות עם קצין הרפואה הראשי של המשטרה, מפקד המחוז יכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות. סגן מפקד מחוז ירושלים, תת ניצב אלי כזרי, יחליף את מפקד המחוז בהיעדרו.

במקביל מדוברות הכנסת נמסר כי בתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה ע״י נציגי משרד הבריאות, עולה כי חברי הכנסת אבי דיכטר, אסנת מארק אלי כהן וכן 3 יועצים נדרשו להיכנס לבידוד ביתי נוכח חשיפתם לחולה מאומת לנגיף הקורונה אשר נפגש עמם בכנסת ב-27/7 . נציגי משרד הבריאות פנו לחברי הכנסת וליועצים, עדכנו אותם בפרטי החקירה וכן עדכנו במקביל את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף בממצאים. בידודם של חברי הכנסת והיועצים צפוי להסתיים בתאריך ה- 10/8