הרב הראשי של שב"ס יפוטר מתפקידו

בשב"ס הגישו בקשה, לשר לביטחון פנים, לפטר את הרב עופר אלמליח בעקבות הגשת כתב אישום נגדו בחשד קבלת טובות הנאה. גורם בכיר בשב"ס: "הוא לא לבד. סיפור הרב הוא רק קצה הקרחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/20 15:11 כ בתמוז התשפ

הרב הראשי של שב"ס יפוטר מתפקידו
אילוסטרציה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בשירות בתי הסוהר נערכים לפטר את הרב הראשי של הארגון, הרב עופר אלמליח, לאחר שנחשד בקבלת טובות הנאה. עם הודעת הפרקליטות כי תגיש כתב אישום נגד הרב אלמליח, הוחלט להפנות גם בקשה לשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, לפטר את הרב מתפקידו. מהארגון מסרו כי ממלא מקום נציב שירות בתי הסוהר אשר וקנין כבר אישר את הפיטורים וממתין לאישורו הסופי של השר.

לאתר וואלה נמסר מגורם בכיר בשב"ס כי הרב אלמליח הוא "אדם עם לשון חלקלקה, שעשה לא מעט קומבינות ומשלם עכשיו ביוקר". בנוסף חשף כי " הוא לא לבד. סיפור הרב הוא רק קצה הקרחון בשחיתות שקיימת בשב"ס ולא נחקרת במשטרה". כאמור פרקליטות מחוז מרכז מתכוונת להגיש את כתב האישום בכפוף לשימוע עד סוף החודש.

עורך דינו של הרב אלמליח, תומר נווה, הגיב למתקפה כנגד הרב: "מדהים ששירות בתי הסוהר בוחר לפטר את הרב עוד לפני שהוגש כתב האישום ועוד לפני קיום השימוע בפרקליטות בסוף החודש", מסר עו"ד נווה. "חבל שבמקום לפטר את מי שצריך לפטר משב"ס עוסקים בפיטוריו של מרשי".