שרה נתניהו לאלמנה: "הטרור שפוגע בברלין הוא זה שפגע בבעלך"

רעיית ראש הממשלה - הגברת שרה נתניהו, ביקרה הערב בביקור ניחומים את נשותיהן של הנרצחים, הרב איתמר בן גל והרב רזיאל שבח הי"ד. הגברת נתניהו: "אנחנו ניצבים מול אוייב מאוד אכזר, עכשיו אנחנו מתחילים לראות את זה גם בכל העולם".

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/18 20:28 כו בשבט התשעח

שרה נתניהו לאלמנה: "הטרור שפוגע בברלין הוא זה שפגע בבעלך"
שרה נתניהו ומרים בן גל, צילום: קובי גדעון/לע"מ

רעיית ראש הממשלה - הגברת שרה נתניהו, ביקרה הערב בביקור ניחומים את נשותיהן של הנרצחים, הרב איתמר בן גל והרב רזיאל שבח הי"ד. בתחילה ביקרה בחוות גלעד, אצל יעל שבח - אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד שנרצח לפני כחודש. יעל שבח פנתה לאשת ראש הממשלה וסיפרה לה על הקושי בחיים ללא חשמל ומים סדירים. הגברת נתניהו הגיבה לדבריה:  "אי אפשר שלא להתפעל מהמקום מהנופים, מהאנשים, מהאחדות והרעות כאן. מכל אווירת ארץ ישראל. יש כאן חלוציות, כל עם ישראל תומך בכם, אנחנו אתכם. עצוב לי לבקר רק את המשפחה ולא את האנשים עצמם שאני שומעת עליהם כ"כ הרבה". 

יעל שבח ושרה נתניהו

יעל שבח ושרה נתניהוצילום: קובי גדעון/לע"מ

לאחר מכן, המשיכה הגברת נתניהו לביקור ניחומים בבית משפחת בן גל בהר - ברכה. גברת נתניהו פנתה למרים ואמרה: "התמונה של שתיכן מהעיתונות נצרבה לי בזיכרון. ממש נגעת לי ללב, אני מעריכה אותך ואת החוזקות שלך. המציאות שנוצרה לך, אם לארבעה ילדים קטנים, זה ממש בלתי נתפס". והוסיפה: "אנחנו ניצבים מול אוייב מאוד אכזר, עכשיו אנחנו מתחילים לראות את זה גם בכל העולם. אותו הטרור שפוגע בברלין הוא זה שפגע בבעלך. כעת ההתמודדות תהיה יום יומית. מכאן צריך להתחזק לבנות את הדברים, אבל הוא תמיד יהיה איתך". 

בתגובה השיבה לה מרים כי פעולותיו של ראש הממשלה למען ארץ ישראל מוערכות מאוד וכי התשובה ההולמת לפיגוע היא הכפלת היישוב והפיכתו לעיר בהמשך. והוסיפה: "אנחנו סומכים עליכם שגם במקרה הזה תעזרו לנו לתת את התשובה האמתית, את ההרחבה והבנייה בהר ברכה".

המשפחה ביקשה גם לחזק את משפחת נתניהו ואמרה: "כל ההכפשות האלו נגדכם, זה לא מייצג אף אחד, תהיו חזקים. ראש הממשלה עושה עבודה חשובה ושומר על עם ישראל".

על כך השיבה אשת ראש הממשלה: "זה מה שנותן לי כוח לעמוד בהכפשות האלה. שאנחנו מאמינים בשליחות שלו. שהוא שומר עלינו על כולם. על עם ישראל".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן  אמר בתום הביקור: "זו משפחה אמיצה, הם מלאי אמונה עם כל הכאב. וכל השבעה חושבים לא רק על איך להתחזק  וגם על איך לחזק את ארץ ישראל את הר ברכה וההתיישבות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן