שקד לאחר פגישתה עם מרים בן גל: "מתפעמת מהאנשים המדהימים ביישובי גב ההר"

שרת המשפטים ביקרה את משפחתו של איתמר בן גל שנרצח בפיגוע דקירה באריאל וניחמה את בני משפחת רונצקי, "בעזרת בניית 800 יחידות דיור בהר ברכה נסכל מזימות עתידיות של השמאל לפינוי יהודים ומסירת שטחים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 10/04/18 09:41 כה בניסן התשעח

שקד לאחר פגישתה עם מרים בן גל: "מתפעמת מהאנשים המדהימים ביישובי גב ההר"
שקד בביקור בבית משפחת בן גל, צילום: ללא קרדיט

שרת המשפטים איילת שקד סיירה אמש (שני) בשומרון ובמהלך פגישתה עם מרים בן גל, שאיבדה את בעלה איתמר הי"ד בפיגוע דקירה, קראה לאשר את בנייתן של 800 יחידות דיור בהר ברכה.

"כל פעם אני מתפעמת מחדש מהאנשים המדהימים של הר ברכה ויישובי גב ההר", אמר שקד שגם ניחמה את משפחתו האבלה של הרב אביחי רונצקי זצ"ל באיתמר

לדבריה מדובר ב"אנשי רוח ומעשה שבנו לא פחות מאימפריה. בעזרת סלילת כביש עוקף חווארה ובניית 800 יחידות דיור בהר ברכה נגביר את ביטחון תושבי השומרון ונסכל מזימות עתידיות של השמאל לפינוי יהודים ומסירת שטחים".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, וסגנו דוידי בן ציון התלוו לביקורי השרה. דגן ציין כי "מדובר בנושא בעל חשיבות עליונה עבור המשפחה השומרון וכל מדינת ישראל. אני שמח ששרת המשפטים הביעה את תמיכתה בדרישתה הצודקת של  מרים ובדרישתנו. את הטרור ניתן לנצח אך ורק בבנייה. רק אם האויב יראה שכל פיגוע מביא לבניית אלפי יחידות דיור ופריחה במקום הרס. המוטיבציה לטרור תרד. זו התשובה הציונית ההולמת לפיגוע הנורא הזה וזו הציפייה שלנו מממשלת ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן