שכונה חדשה נחנכה במעלה לבונה

עשרות מתושבי היישוב ליוו את המשפחות החדשות שהצטרפו לשכונה החדשה שבנייתה הסתיימה. ראש מועצת יש"ע: "נצלו את זה כדי להבטיח את העתיד של עם ישראל באיזור הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/17 15:09 א בכסלו התשעח

שכונה חדשה נחנכה במעלה לבונה
חניכת השכונה החדשה, צילום: מעלה לבונה

תחת הכותרת 'כמה טוב שבאתם הביתה'  התכנסו עשרות מתושבי מעלה לבונה ללוות את המשפחות החדשות בכניסתן לביתן בשכונת נופי דן שביישוב. 

אל האירוע הגיעו אישי ציבור מההתיישבות ומהאיזור ובהם חננאל דורני, ראש מועצת יש"ע הנכנס, מעוז ביגון מנכ"ל המועצה האיזורית בנימין שאף מתגורר ביישוב,  ציגי אמנה ועוד. 

בשנים האחרונות חלה במעלה לבונה צמיחה גדולה שהתבטאה, בין השאר, בגדילה של כשלושים אחוזים במשפחות היישוב. חננאל דורני בירך את התושבים ואמר: "שמחתי לראות את היישוב מעלה לבונה יפיפה ומטופח ומתפתח! נצלו את זה כדי להבטיח את העתיד של עם ישראל באיזור הזה. אני מחכה שתזמינו אותי בקרוב לחנוכת שכונות נוספות!".

ראש מועצת יש"ע בחניכת השכונה

ראש מועצת יש"ע בחניכת השכונהצילום: מעלה לבונה

מעוז ביגון אמר במהלך האירוע: "יש לנו במעלה לבונה תושבים וקהילה נפלאה ועכשיו אנחנו משלבים את המעשה- הבית הגשמי, עם הרוח הגדולה שיש לקהילה המיוחדת ביישוב. מאחל לה לגדול ולצמוח בעוד שכונות ומגוון קהילתי".

ממזכירות היישוב נמסר: "אנחנו שמחים על כל משפחה שרואה את עצמה חלק מהקהילה שלנו. ברוך ה', אחרי שנות הקפאה היישוב ממשיך בתנופת בניה וקליטה. אנחנו  מזמינים משפחות נוספות להצטרף לשכונות ולעשרות הבתים שנמצאים בהליכי תכנון ובנייה ולבסס את האחיזה שלנו בחבלי ארץ התנ"ך".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן