רועה צאן יהודי הותקף על ידי ערבים בבנימין

ערבים יידו לעבר הצעיר אבנים ואחד מהם אף התקדם לעברו עם סכין שלופה. תושבים שהוזעקו למקום הצליחו להבריח את התוקפים, ששניים מהם נעצרו על ידי כוח צה"ל. הצעיר נפצע והועבר להמשך טיפול בבית החולים הר הצופים. נציג חוננו: "מרשי הותקף בצורה קשה, ממארב מתוכנן בידי מספר רב של תוקפים, וניצל בנס"

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/07/17 14:00 א באב התשעז

רועה צאן יהודי הותקף על ידי ערבים בבנימין
אילוסטרציה: רועה צאן, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

רועה צאן יהודי הותקף הבוקר (שני) על ידי קבוצת ערבים שזרקה עליו אבנים, בזמן שרעה את צאנו סמוך לישוב כוכב השחר בבנימין. הוא נחבל בחלקים מגופו ופונה לקבלת טיפול רפואי.

הצעיר בן ה-19 רעה את הצאן כבכל בוקר וכשהגיע ליד כוכב השחר, חיכתה לו קבוצת ערבים שהחלו לידות לעברו אבנים ואחד מהם אף התקרב אליו עם סכין שלופה.

הצעיר, שנפצע בידו בחזהו ובראשו, הספיק להזעיק לעזרה כמה התושבי היישוב שהגיעו למקום והותקפו גם כן. לבסוף כשהגיעו אנשים נוספים למקום, חדלו הערבים ממעשיהם וניסו לברוח. כוח צה"ל שהוזעק לזירת האירוע הצליח לעצור שניים מהתוקפים והעבירם לשוטרי תחנת בנימין.

עו"ד חיים בלייכר מהמחלקה האזרחית של ארגון חוננו, המייצג את רועה הצאן, אמר כי "מדובר בארוע חמור, בו מרשי, יהודי כבן 19, הותקף בצורה קשה, ממארב מתוכנן בידי מספר רב של תוקפים, וניצל בנס. הגעתי לתחנת המשטרה בכדי לוודא שמשטרת ישראל תעשה את מרב המאמצים בכדי למצות את מלוא חומרת הדין עם התוקפים וכן תאתר את כלל המעורבים בארוע".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן