רגב לאביו של אזריה: "נפעל למחיקת הרישום הפלילי"

בשיחה עם צ'רלי אזריה הבטיחה שרת התרבות והספורט להמשיך לעמוד לצדו של החייל ששוחרר ממאסר. אני שמחה ומתרגשת בשבילכם תחזרו למסלול חיים נורמלי", אמרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/18 10:32 כג באייר התשעח

רגב לאביו של אזריה: "נפעל למחיקת הרישום הפלילי"
רגב, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שרת התרבות והספורט מירי רגב שוחחה הבוקר (ג') עם צ'רלי אזריה, אביו של אלאור אזריה ששוחרר היום ממאסר. "מזל טוב. אני שמחה ומתרגשת בשבילכם", אמרה השרה רגב לאב.

"אני מאחלת לאלאור שיתחיל עכשיו חיים אחרים - חיים שקטים, אחרי כל מה שהוא עבר. גם אתם כמשפחה שליוותה אותו ותמכה בו בכל רגע, תחזרו למסלול חיים נורמלי. שיהיה לכם רק טוב", הוסיפה.

השרה רגב, שנפגשה עם הוריו של אלאור כמה פעמים ואף ביקרה בביתם, הבטיחה לאב כי תמשיך לעמוד לצדו של אלאור. "אחרי השלב שהוא יחזור למסלול חיים שגרתי, נתחיל לפעול למחיקת הרישום הפלילי כדי שהרישום הזה לא יפריע לו בהמשך דרכו", אמרה.

הבוקר שוחרר אזריה מהכלא לאחר שריצה תשעה חודשי מאסר בעקבות הרשעתו בהריגת מחבל פצוע בחברון. בתחילה נגזרו על אזריה 18 חודשי מאסר, אך לבסוף הוחלט לקצר את עונשו ולשחררו כעת.

מוקדם יותר התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לשחרורו של אזריה, ואמר: "אני שמח שהדבר הזה הסתיים". שר החינוך נפתלי בנט העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה של אזריה חוגג עם משפחתו, וכתב: "אלאור, כמה טוב שבאת הביתה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן