קריאה לקפטן ריאל מדריד: היפגש עם משפחתו של השוטר הדרוזי שנרצח בהר הבית

בנו בן השבועיים של השוטר האיל סתאוי, נקרא ראמוס על שמו של קפטן ריאל מדריד בכדורגל. כשפעילי 'אם תרצו' הגיעו לניחום אבלים בבית המשפחה, הם התבקשו לסייע להם ליצור קשר עם הכדורגלן המפורסם למטרת הנצחת יקירם

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/07/17 14:18 א באב התשעז

קריאה לקפטן ריאל מדריד: היפגש עם משפחתו של השוטר הדרוזי שנרצח בהר הבית
ייפגש עם ראמוס סתאוי? ראמוס הכדורגלן, צילום: צילום מסך מיוטיוב

סרגיו ראמוס, אחד הכדורגלנים הטובים והמעוטרים בתבל המשמש כקפטן ריאל מדריד ונבחרת ספרד, אמור להגיע לישראל בעוד מספר חודשים. מסתבר שבישראל יש תינוק בן שבועיים שנקרא על שמו, בנו של רס"מ האיל סתאוי שנרצח בהר בבית לפני כשבוע וחצי, וכעת מנסים בני משפחתו לקיים מפגש עם השחקן המפורסם.

לסתאוי, שיחד עם רס״מ כמיל שנאן, נרצח על ידי שלושה מחבלים מאום אל פאחם, נולד מספר ימים לפני הפיגוע הרצחני בן. השוטר הדרוזי שאהב מאוד את קבוצת הכדורגל ריאל מדריד, החליט יחד עם אשתו לקרוא לבנו על שם השחקן האהוב עליו, קפטן הקבוצה סרגיו ראמוס.

ביום חמישי האחרון ביקרו פעילי תנועת 'אם תרצו' בבית המשפחה לניחום אבלים, שם נחשפו לסיפור ונתבקשו על ידי בני המשפחה שיסייעו להם ביצירת קשר עם השחקן המפורסם כדי שזה יזכיר את סתאוי וינציח את זכרו

ראמוס צפוי לנחות בישראל בחודש אוקטובר הקרוב, לקראת ההתמודדות של נבחרת ספרד בכדורגל עם נגד נבחרת ישראל ב-9.10 באיצטדיון טדי בירושלים.

בתנועה חליטו להיענות לבקשת המשפחה ולהרים את הכפפה. בפוסט שפרסמו היום (שני) בדף הפייסבוק שלהם הם תייגו את הכדורגלן הספרדי וביקשו מציבור הגולשים לשתף את הפוסט, "אנו קוראים לכם, עם ישראל היקר, להתגייס למען משפחת סתאוי היקרה. הם הקריבו את בנם למען ביטחוננו, ואנחנו יחד נגיע אל סרחיו ראמוס ונבקש ממנו להעלות פוסט לזכר האיל, גיבור ושומר ישראל".

https://www.facebook.com/imtirtzu/photos/a.849864951737806.1073741829.849824028408565/1489789037745391/?type=3&theater

בהמשך נכתב בספרדית, אנגלית ועברית כי "משפחת סתאוי מישראל איבדה לפני כשבוע בפיגוע טרור את בנה, השוטר האיל סתאוי. האיל, שוטר אמיץ שנאבק בטרוריסטים, הותיר אחריו במותו אישה ותינוק קטן בן שבועיים, ושמו הוא ראמוס, על-שם שחקן ריאל מדריד האגדי, סרחיו ראמוס. האיל היה אוהד מושבע ומעריץ של קבוצת ריאל מדריד ובפרט של ראמוס עצמו".

משפחת סתאוי האבלה על מות בנם היקר מבקשת בכל לשון לשמח את המשפחה ואת בנם האיל הצופה מגן-עדן, ומבקשים מהשחקן סרחיו ראמוס לפרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט שמוקיר ומחזק את משפחת סתאוי, וכן קוראים לשחקן להיפגש עם המשפחה בעת הגעתו לארץ למשחק הכדורגל של נבחרת ספרד נגד נבחרת ישראל, בחודש אוקטובר הקרוב.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן