קנה מקרר - ואסר על אשתו להשתמש

אחרי שביקש לישון בחדרים נפרדים ואסר על אשתו לאכול מהאוכל שבישל, הגיע רגע השיא של תושב הצפון כשרכש מקרר חדש עבורו בלבד. כעת מבקשת האישה לחייב את הבעל בגט ובתשלום כתובה לאלתר

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/18 10:23 א בשבט התשעח

קנה מקרר - ואסר על אשתו להשתמש
צילום: shutterstock

אחרי 20 שנות נישואין, החליט תושב הצפון כי הגיע הזמן להיפרד מאשתו, ואף החל בתהליכי פרידה מעשיים, למרות שאינו מוכן בשלב זה להתגרש.

השיא היה לפני כמה שבועות, בעת שרכש מקרר נוסף לביתם, הניח את המצרכים שקנה לעצמו ואסר על אשתו להשתמש בו. בית הדין הרבני יצטרך כעת לקבוע האם הפרדה ללא גירושים מותרת על פי ההלכה.

בני הזוג מתגוררים באחד היישובים הנחשבים ביותר בצפון, ובבעלותם דירה ושטח אדמה לא קטן. האיש משמש כבעליו של מפעל גדול והאישה כאחות בבית חולים, והכנסתם יחד מגיעה לסכום לא מבוטל.

כעת מבקשת האישה מבית הדין הרבני לחייב את בעלה בגט ובתשלום כתובה לאלתר. במקביל היא הגישה לבית המשפט לענייני משפחה תביעה לחלוקת הרכוש בסך של מיליונים.

בכתב תביעה שהגישה האישה באמצעות עו"ד גדלי סולן נטען בין היתר כי עוד בתחילת חיי הנישואין של הזוג התנהגותו של הבעל הייתה משונה. בני הזוג פנו לטיפול זוגי, אבל המצב החמיר.

בשנים האחרונות החל הבעל לבצע הפרדה מעשית בתוך הבית. הוא ביקש לישון בחדרים נפרדים, תבע מאשתו לתלות את הכביסה המשפחתית במתלה אחד והוא עצמו השתמש במתלה אחר, דרש לבשל לעצמו ואסר על אשתו וילדיו לאכול מהאוכל שהכין. "השיא היה כשרכש מקרר ואת כל המצרכים שלו שם בתוכו ואסר עלי להשתמש בו", כתבה האישה בתביעה.

עו"ד סולן טוען כי בידי האישה ראיות לכל מעשיו של הבעל לאורך השנים. "בני הזוג הגיעו למצב שבו הבעל אסר על אשתו לשהות בחלקים מסוימים בתוך הבית. הוא סירב להתקלח באותה מקלחת שבה התרחצו רעייתו וילדיו. הוא השליט טרור של ניקיון בבית".