קבלת פנים להט"בית לרב לוינשטיין

פעילים בקהילת הלהט"ב הגיעו לעלי ותלו על לוחות המודעות ביישוב מודעות תחת הכותרת: "למילים שלכם יש משמעות". אחת מהן אמרה כי "הרב לוינשטיין חזר להפיץ שנאה וחושך. חשוב לנו להיות שם ולעשות מקום עבור גאים וגאות בני ובנות החברה הדתית ולהראות להם שהם לא לבד"

חדשות כיפה משה ויסטוך 21/02/18 09:29 ו באדר התשעח

קבלת פנים להט"בית לרב לוינשטיין
פעילי להט"ב תולים מודעות בעלי, צילום: מדף הפייסבוק של זהורית שורק

פעילים בקהילת הלהט"ב עלו לפנות בוקר (רביעי) לעלי שבשומרון כדי לתלות מודעות תמיכה בהומואים ולסביות דתיים וכדי למחות על דבריו האחרונים של הרב יגאל לוינשטיין.

"דבריו האחרונים של הרב לוינשטיין על הקהילה הגאה נגעו לנו כחברי הקהילה הדתית הגאה בעצב חשוף", כתבה אחת מהפעילות הבולטות, זהורית שורק, בדף הפייסבוק שלה.

לדבריה, "לפני כשנה וחצי, ניסינו לקיים איתו שיח ולצערנו למרות המפגש שחשבנו שהיה משמעותי, הוא חזר להפיץ שנאה וחושך. כקהילה דתית גאה חשוב לנו להיות שם ולעשות מקום עבור גאים וגאות בני ובנות החברה הדתית ולהראות להם שהם לא לבד. כקהילה שמאמינה בהסברה ושיח התלבטנו רבות איך לקיים את זה הפעם והחלטנו לנקוט בדיאלוג מעט שונה".

המודעות שנתלו בעלי

המודעות שנתלו בעליצילום: צילום מדף הפייסבוק של זהורית שורק

בשבוע שעבר פורסם כי בשיחה שהעביר אחד מראשי המכינה בעלי לתלמידיו הוא דיבר על הצורך "למגר"  את הנטיה ההומוסקסואלית כפי שהצליחו להדביר ולהתגבר על מחלת האיידס

שורק ציינה ביחס לזה ולאור היוזמה שלהם כי "הבוקר יעלה על עלי והתושבים יזכו לפגוש אותנו - הבן של השכנים, האחיינית של הרב ועוד סיפורים אישיים שמאחוריהם הרצון לקבלה, הכלה וסובלנות. אנחנו במסר חד וברור לציבור הדתי ולרבניו - למילים שלכם יש משמעות.

https://www.facebook.com/zehorit.sorek/posts/10156202989948841