צפו: הרב הראשי של ישראל חוץ ממאזיני רדיו 'קול ברמה'

כבר תקופה ארוכה שתנועת ש"ס מחרימה את רדיו קול ברמה. הראשון לציון הרב יצחק יוסף שמשמש בתפקיד ממלכתי ולא פוליטי סרב לדבר בליל הושענה רבה כשזיהה את המקרופנים של התחנה מעבירים בשידור ישיר את סדרת השיעורים. צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/17 13:23 כו בתשרי התשעח

צפו: הרב הראשי של ישראל חוץ ממאזיני רדיו 'קול ברמה'
הרב יוסף, צילום: צילום מסך

הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף סרב להתחיל בשיעורו הרב יוסף בליל הושענא רבה בבית המדרש 'אשרי האיש' שבראשות הרב יוסף בן פורת.

הרב הגיע למסור את השיעור וכשזיהה את שם התחנה על המיקרופונים ששידרו בשידור ישיר את השיעורים ביקש להסיר את המקרופונים ולא התחיל את השיעור עד שהוסרו. בקטע הוידאו נראה הרב יוסף גוער בטכנאי שהוריד רק את שם התחנה וניסה להחזיר את המיקרופון עצמו ואמר: ""ביקשתי להוציא את זה, נכון?"

במכתב שפרסם אמש לפני שנתיים אסר הרב הראשי הספרדי הרב יוסף על רדיו 'קול ברמה' לשדר את שיעורו השבועי בעוד שלמתחרה המזוהה עם הנהגת ש"ס 'קול חי' העניק את ברכתו.

הרב יוסף המזוהה עם תנועת ש"ס מחרים יחד עם כל הפעילים, חברי הכנסת והשרים של התנועה את רדיו 'קול ברמה' לאחר שהפך למזוהה עם יריבו הפוליטי של אריה דרעי, אלי ישי. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן