צל"ש ליחידת המודיעין המובחרת

יחידה 504 קיבלה את אות ההצטיינות של אמ"ן בעקבות שורת מבצעים חשאיים שקיימה בשנתיים האחרונות. מפקד היחידה: "העשייה של 504 מרשימה מאוד. היא מביאה פתרונות מיוחדים לבעיות מורכבות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/03/18 21:45 ח בניסן התשעח

צל"ש ליחידת המודיעין המובחרת
מפקד היחידה מקבל את התעודה מאלוף הלוי, צילום: דובר צה"ל

יחידה 504 קיבלה השבוע צל"ש מידי ראש אגף מודיעין בצה"ל, האלוף הרצי הלוי, על מספר מבצעים חשאיים שקיימה בשנים 2016-2017. 
 
צל"ש אנו נותנים כשאנחנו רוצים לשבח, פשוטו כמשמעו. כשאנחנו רואים עשייה לא רגילה, שמתגברת על מכשולים, בעיות ודברים לא צפויים", אמר ראש אמ"ן באירוע.

לדבריו, "העשייה של 504 מרשימה מאוד. היחידה ציידה את ארגז הכלים שלה ביכולות שונות ומגוונות, והיא יחידה מקצועית, יוזמת, אחראית שחושבת יצירתי ומביאה פתרונות מיוחדים לבעיות מורכבות". 

תעודת הצל"ש

תעודת הצל"שצילום: דובר צה"ל

504 היא נחשבת ליחידה מובחרת באגף המודיעין שאחראית בין השאר על הפקת מודיעין ממקור אנושי במגוון שיטות. היחידה גם מפעילה סוכנים מחוץ לגבולות מדינת ישראל, ואמורה לספק מענה לכל אתגר מודיעיני שמוטל עליה על ידי אמ"ן וצה"ל.

 מפקד היחידה, אל"מ ת' ציין כי הצל"ש הוא ביטוי הערכה לכל העוסקים במלאכה, לאנשי היחידה וגם לשותפים הרבים באמ"ן, בצה"ל ובקהילת המודיעין, שמסייעים, תומכים ועובדים אתנו כתף אל כתף. מבקש להודות לראש אמ"ן על הגיבוי ותמיכה לכל אורך הדרך".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן