צה"ל נערך להריסת בית המחבל

כוחות הביטחון פשטו על בית המחבל שרצח את עדיאל קולמן הי"ד, בכפר סמוך לשכם, תחקרו את בני משפחתו וערכו הכנות לקראת הריסת הבית

חדשות כיפה משה ויסטוך 19/03/18 07:58 ג בניסן התשעח

צה"ל נערך להריסת בית המחבל
הלוחמים בבית המחבל, צילום: דובר צה"ל

כוחות הביטחון הגיעו הלילה (שני) לבית המחבל שרצח אתמול את עדיאל קולמן הי"ד מכוכב השחר, כדי לתחקר את בני משפחתו ולהיערך להריסת בית משפחתו שבכפר עקרבה הסמוך לשכם.

כוחות מהחטיבה המרחבית "שומרון", בשיתוף כוחות שב"כ ומג"ב, ביצעו מיפוי הנדסי לצורך הריסת בית המחבל מהכפר ובנוסף סיירו בבית וחיפשו אחר ממצאים שיסייעו להמשך חקירת הפיגוע.

המחבל, בן 28 נשוי ואב לילדים, דקר אתמול בעיר העתיקה בירושלים את קולמן ופצע אותו באורח קשה. הוא נורה על ידי שוטר שהגיע למקום וחוסל. קולמן פונה לבית החולים שערי צדק בעיר ומאוחר יותר נקבע מותו.

בתוך כך, פעלו הלילה כוחות הביטחון במרחב הכפר עילאר ובמהלך הפעילות הם פשטו על בית מלאכה המשמש לייצור נשקים בלתי חוקיים. הלוחמים החרימו עשרות כלי עבודה ואמצעים שונים אשר משמשים לייצור נשקים. בנוסף החרימו הכוחות עשרות אלפי שקלים המהווים כספי טרור שניתנו כתגמול על פעולות טרור.

הכסף שהוחרם בפעילות צה"ל

הכסף שהוחרם בפעילות צה"לצילום: דובר צה"ל

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן