כחלון הודיע: פורש מהחיים הפוליטיים

שר האוצר הודיע שעם הקמת הממשלה החדשה יעזוב את החיים הפוליטיים. החל את דרכו בליכוד, הקים את מפלגת כולנו והתמזג חזרה עם הליכוד בבחירות ספטמבר. בבחירות האחרונות לא היה חלק מהרשימה לכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/20 20:04 ה בניסן התשפ

כחלון הודיע: פורש מהחיים הפוליטיים
משה כחלון, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

שר האוצר, משה כחלון, הודיע הערב (ב') כי עם הקמת הממשלה החדשה, אז יסיים את תפקידו כשר האוצר, יפרוש מן החיים הפוליטיים. 

כחלון למעשה כבר פרש מהפוליטיקה ערב הבחירות האחרונות, אז הודיע כי לא יהיה חלק מרשימת הליכוד לכנסת ה-23, על אף ההסכם בין הליכוד ל'כולנו', שנחתם ערב בחירות ספטמבר 2019. עם מינוי שר האוצר החדש יסיים כחלון את תפקידו בממשלה, ויפרוש מן הפוליטיקה.

משה כחלון נבחר לראשונה לכנסת לפני כ-17 שנה מטעם הליכוד. הוא היה חלק מ'מורדי הליכוד' בתקופת ההתנתקות, והצביע בכנסת נגד התכנית. בממשלת נתניהו השניה בשנת 2009 מונה לתפקיד שר התקשורת, והוביל את הרפורמה בענף הסלולר, שהביאה להורדת מחירים ניכרת ולהגברת התחרות בין הרשתות.

בהמשך פרש מן החיים הפוליטיים, וערב בחירות 2015 הקים את מפלגת כולנו, שזכתה בעשרה מנדטים. הוא הצטרף לממשלה ומונה לשר האוצר. בבחירות אפריל 2019 זכתה מפלגתו לארבעה מנדטים, ולקראת בחירות ספטמבר באותה שנה התמזגה לרשימה אחת עם הליכוד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן