ליצמן וגפני נגד גנץ: "חסר עמוד שדרה, שנגרר לתעמולה אנטי חרדית"

ראשי מפלגת יהדות התורה יוצאים נגד יו"ר כחול לבן, לטענתם הוא מרבה להתראיין לאחרונה ולדבר סרה נגד החרדים. בעקבות כך הם מודיעים כי ימשיכו להיות להיות חלק מבלוק הימין-חרדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/20 15:58 כא בשבט התשפ

ליצמן וגפני נגד גנץ: "חסר עמוד שדרה, שנגרר לתעמולה אנטי חרדית"
יו"ר ועדת הכספים משה גפני וסגן השר יעקב ליצמן, צילום: פלאש 90

ראשי יהדות התורה, שר הבריאות יעקב ליצמן, ויו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני תקפו את יו"ר כחול לבן, בני גנץ: "בליץ הראיונות של בני גנץ אמש מוכיח כי בראשות כחול לבן עומד אדם ללא ניסיון פוליטי, חסר עמוד שדרה שנגרר לתעמולה אנטי חרדית המבוססת על סטריאוטיפים והסתה כנגד מסורת ישראל שאין לה כל בסיס וצדק".

בסבב הבחירות הקודם הקמפיין של מפלגת כחול לבן היה נגד החרדים וקידום מדינה חילונית, התוצאה הייתה שאם היה איזשהו סיכוי לגנץ לצרף את החרדים אליו, באותו הרגע הוא נמוג. כעת מדגישים ליצמן וגפני כי נראה שלגנץ לא חזר בו מהנושא: "גנץ הודיע באחרונה שמצטער על הקמפיין האנטי חרדי בו נקט בבחירות הקודמות".

משם עוברים השניים להצהרה חשובה: "עובדה זו מוכיחה כי על יהדות התורה להמשיך לדבוק בהמשך החיבור לבלוק הימין בראשות נתניהו, ולא עם השמאל בראשות גנץ-לפיד, מרץ וליברמן". דבר זה מפתיע בהתחשב בכך שלאחרונה ביהדות התורה הראו לאחרונה כי אין הם מתחייבים לגוש הימין ולנתניהו. 

רק בסוף השבוע האחרון, חבר הכנסת אורי מקלב התראיין באנגלית ל - i24news וטען כי ביהדות התורה לא סוגרים את הדלת באופן אוטומטי לכחול לבן. "אנחנו לא סוגרים בפניהם את הדלת, לפיד הוא הבעיה אבל כחול לבן צריכים לפתור אותה והם יכולים לפתור אותה, גם היום אני מדבר עם לפיד, זה לא שאנחנו לא מדברים אחד עם השני. עברנו דרך מאוד סבוכה, הוא הוכיח שהוא התנהל באגרסיביות כלפי המגזר החרדי, שניסה לחנך את הציבור כולו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן