פרץ צייץ "מילה זו מילה" ומחק את ציוצו תוך רגעים ספורים

שר החינוך צייץ בחשבון הטוויטר שלו "מילה זו מילה" ומחר את הציוץ דקות ספורות לאחר מכן. האם יצליח להתאחד עם בנט ברגע האחרון?

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 15/01/20 18:11 יח בטבת התשפ

פרץ צייץ "מילה זו מילה" ומחק את ציוצו תוך רגעים ספורים
פרץ. מחק את הציוץ, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האם יש עוד סיכוי לאיחוד בין בנט לפרץ? לפני דקות אחדות, פרץ צייץ בטוויטר "מילה זו מילה" כאשר הוא מתכוון להסכמו עם עוצמה יהודית, אך דקות לאחר מכן מק את ציוצו. בתוך כך, פרץ ובנט עדיין שוהים בלשכתו של נתניהו בניסיון למצוא את הדרך להתאחד ברגע האחרון.

המכשול שמפריד בין פרץ לבנט הוא חיבור עוצמה יהודית לאיחוד בגדול. בנט מתנגד בתוקף לאיתמר בן גביר, בעוד פרץ מתעקש על הכנסתו של בן גביר לאיחוד ולא רוצה לוותר עליו במשא ומתן מול בנט. מוקדם יותר בנט הסביר מדוע הוא מתנגד לעוצמה יהודית. 

בנט כתב בפוסט כי "כיושב ראש מפלגת הימין החדש שמתמודדת לכנסת, וכשר החינוך לשעבר של מדינת ישראל, לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע. זה כל-כך מובן מאליו, שאני נדהם שאני נדרש להסביר זאת בכלל. דמיינו חבר קונגרס אמריקאי שהיה תולה על קיר ביתו תמונה של מי שרצח עשרות יהודים בבית כנסת בזמן התפילה. זה נשמע לכם הגיוני? לא אכפת לי כמה ילחצו עליי. זה בכלל לא עולה על דעתי. זה לא יקרה. זו החלטתי הסופית."

פרץ יצטרך להחליט האם הוא מוותר על ההסכם עם עוצמה יהודית או דבק בו למרות מסע השכנועים שעובר. זמנו אוזל, ונראה כי בנט עומד על שלו, חרף צעדו של בן גביר במקביל, שאמר שהוריד את תמונתו של ברוך גולדשטיין מסלון ביתו. כעת, נציגיו של פרץ טוענים כי אין דרך חזרה מבחינתו, בעוד מקורבי בנט אומרים כי עדיים ייתכן איחוד.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן