נתניהו: "תוקעים פגיונות בי ובמשפחתי"

ראש הממשלה ממשיך בסבב הראיונות המסורתי ערב הבחירות, ואומר כי איננו פוסל שרים ערבים באופן כללי - "את עודה וטיבי כן", מסרב לדבר על מה יקרה ביום שאחרי - אם יפסיד, ומתלונן על היחס אליו בתקשורת

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/19 08:32 טו באלול התשעט

נתניהו: "תוקעים פגיונות בי ובמשפחתי"
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יומיים לבחירות, וראש הממשלה נתניהו ממשיך בסבב הראיונות שלו בכלי התקשורת, כפי שנהג במערכות הבחירות האחרונות, עד הרגע האחרון, במהלך שהתברר כמוצלח מאוד מבחינתו. הבוקר (א'), אמר נתניהו ברדיו ירושלים כי בחמאס ידעו בדיוק שיהיה באשדוד בשבוע שעבר, ולכן כיוונו לשם טילים: "הסיבה שהם ירו עליי זה משום שהם לא רוצים שאני אבחר. זה שהם ידעו שאני שם, זה כמעט וודאי". הסביר.

בהמשך התייחס ראש הממשלה ליחסה של התקשורת כלפיו, וטען כי רוצים לפגוע בדרך שהוא מייצג: "אתה חושב שאני מסתכל על טובתי האישית? תוקעים בי פיגיונות כל הזמן כי רוצים להפיל את הדרך שאני מייצג. תוקעים פיגיונות באשתי ובבניי. אני באתי מבית אבי ומבית סבי - לזה אני מחוייב".

בהמשך אמר נתניהו ל-ynet כי לא יילך לממשלת אחדות עם גנץ: "האינטרס הלאומי מחייב את המדיניות הנכונה מבחינה לאומית, ולגנץ-לפיד אין את המדיניות הנכונה. הם טעו בכל, הם התנגדו לגדר הביטחון שהקמתי בסיני, הם התנגדו ליציאה מהסכם הגרעין".

לשאלה האם בני גנץ לא יוכל לכהן כשר הביטחון בממשלתו השיב: "קודם כל אני רוצה ממשלה של 61, כשיש ממשלה של 61 מי שרוצה להצטרף - בבקשה".

בהתייחס לנושא כניסת הערבים לממשלה אמר נתניהו כי איננו פוסל שרים ערבים, אך כן פוסל את ראשי הרשימה המשותפת, וטען כי בכחול לבן יכניסו אותם לממשלה: "גנץ ולפיד אמרו; 'אנחנו לא פוסלים שרים ערבים'. גם אני לא פוסל שרים ערבים אבל את אלה (עודה וטיבי) אני פוסל. והם (גנץ ולפיד) לא פוסלים אותם והם יהיו שם בפנים".