אלפי מתנדבים במגזר הערבי: כך יפקחו בימין על הבחירות

אלפי משקיפים יוצבו בקלפיות במגזר הערבי ויפקחו על טוהר הבחירות, מטעם "סיירת שומרי הסף", שהוקמה על ידי בכירים בהנהגת ההתיישבות והימין, בהם ראש מועצת בנימין ישראל גנץ וראש עיריית לוד, יאיר רביבו

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 09/09/19 21:49 ט באלול התשעט

אלפי מתנדבים במגזר הערבי: כך יפקחו בימין על הבחירות
מי ישמור על טוהר הבחירות?, צילום: פלאש 90

הימין יוצא למלחמה? חוק המצלמות נפל, אך בימין מקימים מטה לפיקוח על הבחירות במגזר הערבי. אלפי משקיפים יוצבו ביום הבחירות בקלפיות במגזר הערבי, וישמרו על חברי וועדות הקלפי ועל המשקיפים. כך אומרים הערב (ב') גורמים בכירים בימין.

"החלטנו להקים מערך של אנשים שיגיעו ביום הבחירות לקלפיות במגזר הערבי, הם ישמרו שם בגופם על חברי הועדה והמשקיפים היהודים שיגיעו לקלפיות כדי לשמור על טוהר הבחירות". המטה ייקרא "סיירת שומרי הסף".

בין יוזמי המהלך נמצאים בכירי ההתיישבות ביהודה ושומרון כמו בני קצובר, ממנהיגי המתיישבים ביהודה ושומרון, ישראל גנץ ראש מועצת בנימין, שי אלון ראש מועצת בית אל, שרה אליאש ממייסדי המועצה קדומים, חגי לובר, חיים פאלק, סא"ל במיל' איציק שדמי, משה סוויל סגן ראש מועצת גוש עציון לשעבר, צחי דיקשטיין יושב ראש ועד מתיישבי השומרון, אליהם הצטרף גם יאיר רביבו ראש עיריית לוד ונוספים. 

על מנת להקים את המערך ייצאו הערב בכירים בימין בגיוס המונים שיהיה המקור התקציבי לפרוייקט. 

במטה שומרי הסף מדגישים כי השופט חנן מלצר, יו"ר ועדת הבחירות, הודיע לאחרונה שיקים סיירת בת 3000 איש, שיפקחו עם מצלמות בקלפיות מועדות. "הוא בעצמו יודע שיהיו זיופים, והוא בעצמו לא סומך על השוטרים ועל המשקיפים, לכן הוא הקים מערך אנמי משלו שכביכול יעזור. אבל אנחנו לא סומכים על המערך שלו ולכן הקמנו מערך משלנו". כך אומרים בקרב יוזמי המהלך.

במטה החדש אומרים כי מי שנתן אור ירוק למהלך הם בכירים בימין ביהודה ושומרון, וכי בכוונתם לשים סוף לזיופים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן