בחירות 2022

הרב חיים אמסלם מצטרף לבית היהודי: "כל הזרמים הסרוגים יבואו לבית היהודי"

מפלגת הבית היהודי בראשות ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני מצרפת לשורותיה שם מפתיע, חבר הכנסת לשעבר הרב חיים אמסלם שהתמודד עד לאחרונה דרך מפלגת זהות של משה פייגלין | בשיחה עם כיפה הוא אומר: "נעבור את אחוז החסימה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/08/22 13:10 ב באלול התשפב

הרב חיים אמסלם מצטרף לבית היהודי: "כל הזרמים הסרוגים יבואו לבית היהודי"
הרב חיים אמסלם, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במפלגת הבית היהודי לא מתרגשים מהסקרים שמנבאים להם פחות מאחוז של תמיכה, ועומלים בימים אלה על הרחבת המפלגה וצירוף מועמדים חדשים, יו"ר הרשימה, ראש עיריית גבעת שמואל מצרף שם מפתיע במיוחד. 

על פי דיווח של יאיר שרקי בחדשות 12, הרב חיים אמסלם, ראש תנועת עם שלם, לשעבר חבר הכנסת מטעם מפלגת ש"ס בשנים 2006–2013 מצטרף למפלגת הבית היהודי, נזכיר כי בבחירות לכנסת ה-19 התמודד לכנסת מטעם מפלגת עם שלם, ולקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת הוצב במקום השני ברשימת מפלגת זהות. בשתי הפעמים לא עברו המפלגות את אחוז החסימה.

הרב חיים אמסלם: "כל הזרמים הסרוגים יבואו לבית היהודי - המפד"ל ונעבור את אחוז החסימה"

בבית היהודי מקיימים פגישות שותפות עם מועמדים אפשריים במטרה להרחיב את הרשימה, במפלגה מבטיחים כי הם ירוצו עד הסוף וכי הרשימה שלהם תיראה אחרת מרשימת הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר וכי הם יפנו לקהל של דתיי המרכז.

לחדשות כיפה אמר היום הרב אמסלם: "המקום שלי זה הציונות הדתית, המפד"ל זה המקום שלי ושל אנשים שכמותי. אנחנו הספרדים גדלנו על ערכי תורה ועבודה ואהבת ישראל. אם המשא ומתן יעלה טוב וברגע שיתברר שאנחנו מחיים את הבשורה, כל הזרמים הסרוגים יבואו לבית היהודי - המפד"ל ונעבור את אחוז החסימה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן