מנסור עבאס: "מי שחושב שבחירות הן לא באופק – טועה"

יושב ראש מפלגת רע"מ ואחד השמות החמים בפוליטיקה הישראלית לאחרונה מתייחס לפרישתה של סילמן ואומר כי הוא מכיר אותה, וכי היא לא הייתה קשורה לרע"מ. הוא העריך כי אנחנו בדרך לבחירות

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/22 08:23 ו בניסן התשפב

מנסור עבאס: "מי שחושב שבחירות הן לא באופק – טועה"
מנסור עבאס ובנט, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

לאחר פרישתה של עידית סילמן מהקואליציה, מי שהייתה גם יושבת הראש שלה, כל הקלפים הפוליטיים פתוחים. חבר הכנסת מנסור עבאס התייחס לסוגיית הפרישה שלה ולזירה הפוליטית בראיון לרשת ב' הבוקר (ה') ואמר כי לטעמו אנו בדרך לבחירות.

עבאס על סילמן: "אני מכיר אותה"

יו"ר מפלגת רע"מ אמר בראיון כי "מי שחושב שבחירות הן לא באופק - טועה". על סילמן אמר עבאס כי לדעתו הפרישה אינה קשורה למפלגתו ולשותפות שלה בקואליציה. "אני לא חושב שהשיקולים של סילמן קשורים לרע"ם, אני מכיר אותה".

מנסור עבאס אמר כי פנה לרשימה המשותפת, אמנם חבירה אליה לא על הפרק. "לצערי, לחלק מהמפלגות במשותפת יש גישה שצריך לפרק כל ממשלה. אבל אנחנו נמצאים בצומת היסטורית שחייבים לנצל. אם נסכים על האג'נדה, אפשר ללכת ביחד".

לאן פניה של תקווה חדשה?

אמש (ד') דווח כי גורמים במפלגתו של גדעון סער מתגדים לשותפותה של הרשימה המשותפת בקואליציה וכי העניין אינו על הפרק, למרות נסיונות של חלקים בקואליציה לשיתופה. כזכור, אמש (ד') דיווחנו בכיפה כי בתקווה חדשה דווקא לא שוללים ממשלה חדשה עם הליכוד וגורמים במפלגה אישרו לכיפה כי מגעים מתקיימים כל העת מתחת לפני השטח.