דודי אמסלם: ניר ברקת יותר גרוע מיאיר לפיד

נתניהו אמנם הודיע שהוא לא יחתום בקרוב על עסקת טיעון אבל הקרבות בליכוד נשארו, הבוקר תקף חבר הכנת דודי אמסלם את חבר הכנסת ניר ברקת: "ברקת לא ליכודניק קניית שלטון בכסף זו עבירה פלילית"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 26/01/22 10:23 כד בשבט התשפב

דודי אמסלם: ניר ברקת יותר גרוע מיאיר לפיד
ברקת ואמסלם, צילום: Hadas Parush/Flash90

 

עסקת הטיעון בין נתניהו למנדלבליט אמנם התרחקה לעת עתה אבל הקרבות בליכוד שהתעצמו בשבוע האחרון נמשכים בכל הכוח. הבוקר תקף חבר הכנסת דודי אמסלם את חבר הכנסת ניר ברקת שמוביל בסקרים של מפלגת הליכוד.

בראיון לארי המניק וישראל כהן אמר אמסלם: ״בליכוד אין מלחמות. יש בנאדם אחד ששולח הודעות ועושה הכל. ברקת לא ליכודניק ולא היה ליכודניק. יש פה בלוף. הוא מזכיר לי את לפיד רק יותר גרוע. לדעתי הוא עושה גם את הסקרים. קניית שלטון בכסף זו עבירה פלילית חמורה״.

אמסלם תקף את שר המשפטים גדעון סער ואמר: "הוא בוגד נאלח. לא ניתן לו לחזור. אם היה אכפת לו ממסורת ישראל הוא היה נותן לעבאס את כל זה?”. על פרישתו של דרעי מהכנסת אמר אמסלם: "הפרישה של דרעי משפיעה עליי באופן אישי. אתמול ברביבאי גם עשתה עברה בתום לב, אז גם אריה דרעי. זו חוצפה של מנדלבליט, תראו את דרעי וליצמן. הוא יזכר לדראון עולם".

מוקדם יותר היום ח״כ ניר ברקת נמצא חיובי לקורונה. ח״כ ברקת מרגיש טוב ולפי הנחיות משרד הבריאות נכנס לבידוד. ח״כ ניר ברקת מסר: ״אני מאחל בריאות איתנה לכל עם ישראל״.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן