ח"כ שבח שטרן נגד חברו לליכוד: "אסור שיהיה שיג ושיח עם הרשעות הפלשתינית"

חבר הכנסת מהליכוד תוקף את סגן השר פטין מולא, ואומר כי אבסורד מוחלט לחשוב על שיתוף פעולה עם הרשות הפלשתינית, "כשעמדתה המוצהרת של תנועת הליכוד היא שלילה מוחלטת למדינה פלשתינית ממערב לירדן"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/02/21 13:36 יא באדר התשפא

ח"כ שבח שטרן נגד חברו לליכוד: "אסור שיהיה שיג ושיח עם הרשעות הפלשתינית"
שבח שטרן, צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

חבר הכנסת הטרי יחסית מן הליכוד, שבח שטרן, אומר היום (ג') כי "אסור שיהיה שיג ושיח עם הרשעות הפלשתינית". בדבריו תקף שטרן את הפרסומים שסגן השר פטין מולא, חברו לרשימת הליכוד, ניסה להוביל לתמיכה שקטה של הרשות הפלשתינית בראש הממשלה בנימין נתניהו.

סגן שר בליכוד ניסה להוביל לתמיכה שקטה של הרשות הפלשתינית בנתניהו

"הליכוד היא מפלגה לאומית ואני גאה להיות חבר בה כבר קרוב ל-40 שנה", אומר שטרן. "המיעוטים החיים בתוכנו מוזמנים להצטרף לתנועה, ואני אפילו גאה בכך שיש לי עוזר פרלמנטרי בן העדה הדרוזית". 

שטרן אומר כי הוא "חי בהתיישבות ביהודה ושומרון, שביום אחד, כך אני מקווה ומאמין תהיה בריבונות ישראל. כל מי מהתושבים הערבים באזור זה שירצה לחיות איתנו בשלום ולהכיר בזכותנו הלאומית על ארצנו, אהלן וסהלן. אבל עם הרשעות הפלסטינית, שרוצה בהסתלקותנו מארצנו, ושמשלמת משכורות למחבלים, כדי לממש את זממה אסור שיהיה  לנו שיג ושיח, 
לא מדובשה ולא מעוקצה.

הח"כ מהליכוד המשיך בדבריו התקיפים: "אבסורד מוחלט הוא לחשוב אפילו על שיתוף פעולה עמה, כשעמדתה המוצהרת של תנועת הליכוד היא שלילה מוחלטת למדינה פלשתינית ממערב לירדן, ומאידך גיסא - שאיפה לריבונות והחלת החוק הישראלי בכל מרחבי ארצנו.

שטרן סיים את דבריו באומרו כי "ציפיה אלקטורלית כלשהי שמבוססת על קשר עם נציגי הרשעות היא מחשבה הזויה ומגונה. לא היתה, לא הווה ולא תהיה".

https://www.youtube.com/watch?v=56BXETXEAbY
(נאום הבכורה של ח"כ שטרן)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן