נתניהו: "הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות"

נתניהו יישא הצהרה בפתיחת הישיבה של סיעת הליכוד, בה הוא התייחס להצעת החוק לפיזור הכנסת שתעלה ברביעי הקרוב. "אזרחי ישראל זקוקים לממשלה שפועלת" כחול לבן בתגובה עוקצנית: "אם לא היה משפט היה תקציב"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 30/11/20 15:10 יד בכסלו התשפא

נתניהו: "הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות"
צילום: צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הצהרה מיוחדת בעניין הבחירות בפתיחת ישיבת סיעת הליכוד. נתניהו הסתפק בהצהרה קצרה בדבר הצעת החוק שתעלה ברביעי הקרוב הקוראת לפיזור הכנסת. נתניהו הכריז בתחילת דבריו: "ביום רביעי האופוזיציה תנסה לגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות הליכוד יצביע נגד בחירות, ובעד אחדות".

 

עוד אמר נתניהו: "אחדות כדי שנביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, אחדות כדי שנמשיך עד מתן החסינוים להיאבק בנחישות בקורונה, אחדות כדי שנגיש עוד סיוע כלכלי לעסקים, לעצמאים, לאזרחים. אחדות כדי שנמשיך לשמור על הביטחון ואחדות כדי שנחתום על עוד הסכמי שלום". לסיום אמר: "אלו המשימות שלנו, ואנחנו צריכים לעשות אותן יחד. אזרחי ישראל זקוקים לממשלה שפועלת לא למען בחירות , לא למען פוליטיקה אלא למענם. למען כל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל. למען אחדות".

בכחול לבן הגיבו על ההצרה: "הציבור סיים לקנות את השקרים של נתניהו. אם לא היה משפט היה תקציב". בנוסף בעת ישיבת סיעת כחול לבן הודיע יו"ר המפלגה בני גנץ כי הסיעה תקבל החלטה איך להצביע על פיזור הכנסת מחר בערב. בש"ס התייחסו לדברי כחול לבן בכעס: "השר בני גנץ וכחול לבן החליטו לפרק את הממשלה וללכת לבחירות. הניסיון לקדם הצעות חוק שנועדו להגביר מחלוקות ולעורר פילוג, במקביל לפיזור הכנסת, נועדו אך ורק לקושש קולות ומשדרים מצוקה פוליטית קשה".

כזכור, פרסמנו כאן לראשונה כי חברי סיעת ימינה יעלו ביום רביעי הצעת חוק לפיזור הכנסת. בימינה אמרו לחדשות כיפה כי יהיו שתי הצעות חוק לפיזור הכנסת, והבהירו כי הם יצביעו בעד שתיהן. אתמול (ש') נשאל חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' כיצד יצביע כשתעלה ההצעה לפיזור הכנסת של יש עתיד והוא ענה "אצביע בעד - בכאב גדול". כעת נודע כי לא רק שבימינה יצביעו בעד, אלא שהם יעלו הצעת מקבילה בעצמם. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן